22:52

STYLE: Party Dress VII



Kochani! Jutro kolejne studniówki, dlatego chciałabym pokazać Wam następną sukienkę, którą z wielką przyjemnością założyłabym na tę zabawę. Cekinowa maksi - takiego wydania jeszcze u mnie nikt nie widział. Możecie ją dostać w sklepie On-line Bubba Gamp, ja jestem zachwycona, zauroczona! Utrzymana w klasycznej - czarnej tonacji, świetni prezentuje się ze srebrem. :)

Musicie mi również wybaczyć to, że bardzo dawno nie było nowego posta, jednak jestem zasypana notatkami, książkami - czas zaliczeń, koniec semestru! Dodatkowo dopadło mnie zimowe przeziębienie (apsiiik!) i o wychodzeniu z domu w miejsca "w których koniecznie być nie muszę" [czyt. spacer, czy zdjęcia blogaskowe (teoria mamy)] nie ma mowy. Mam nadzieję, że w weekend uda mi się wyrwać i zrobić nowe zdjęcia. 

Gorąco pozdrawiam z ciepłego łóżeczka, w towarzystwie pysznej herbatki i notatek z literatury! 


DRESS: Bubba Gamp


*** 

25 comments:

  1. Ilonka coś się popsuło widzę tylko ostatnie zdjęcie :(

    ReplyDelete
  2. ale masz tych super kiecek od Bubba Gamp, zazdroszczę!

    ReplyDelete
  3. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. piękna sukienka! świetnie na Tobie leży :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  5. przepiękna sukienka! Taką i ja bym ubrała na studniówkę! ♥

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładna, chociaż wolałabym, żeby była nieco dłuższa :)

    ReplyDelete
  7. Jaka Ty jesteś chudzina, albo mi się wydaje albo z posta na post coraz bardziej. Czarna maksi bardzo w moim guście :)

    ReplyDelete
  8. lovely style :)

    I like it

    hug from germany

    ReplyDelete
  9. piękna sukienka, ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. sliczna sukienka ;) zapraszamy do nas;)

    ReplyDelete
  11. fajny blog :)
    zapraszam tutaj http://jednozyciewielehistorii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Piękna ta sukienka. Moim zdaniem nadaje się zarówno na wielkie wyjścia, jak i do noszenia na co dzień.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger