23:07

PRESS: Press feature + new watch



Kochani! W najnowszym numerze InStyle możecie zobaczyć moją stylizację jak i przeczytać krótką wzmiankę na temat mnie i bloga. Jestem strasznie podekscytowana, ponieważ jest to moja pierwsza "publikacja" w gazecie i ciągle nie mogę w to uwierzyć. Rok zaczął się wspaniale, oby więcej takich momentów! 

Dodatkowo na zdjęciach możecie zobaczyć mój nowy zegarek, który z okazji świąt podarował mi mój chłopak. Od zawsze marzyłam o zegarku na bransolecie, eleganckim i stylowym, a ten spełnia moje wszystkie wymagania. 


PRESS: InStyle 
WATCH: Guess

21 comments:

  1. Gratuluję publikacji! :)
    A ten zegarek jest fantastyczny :)

    ReplyDelete
  2. znalazłam Cię właśnie czytając ten artykulik ;P
    i zamierzam Cie sledzić^^

    ReplyDelete
  3. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10510805

    ReplyDelete
  4. zegarek piękny no i gratulacje za wzmiankę w in style ;-)

    ReplyDelete
  5. no to gratuluję, należało Ci się :-) i oby więcej!

    ReplyDelete
  6. Gratuluję :) A zegarek piękny, to pewnie prezent idealny :)

    ReplyDelete
  7. Śliczny zegareczek! ;) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    ReplyDelete
  8. O kurcze - gratulacje !!!! Zegareczek cudny !

    ReplyDelete
  9. zazdroszczę wzmianki o blogu w gazecie ;)
    a zegarek jest przepiękny! :)

    ReplyDelete
  10. gratuluje, mam nadzieje że będziesz miała więcej takich publikacji :D i kochany chłopak, bo zegarek przecudownie wygląda!

    ReplyDelete
  11. Gratuluję publikacji w pisemku! Trzymam kciuki, aby takich wzmianek o Tobie i Twoim blogu było coraz więcej, bo naprawdę zasługujesz na to ;)

    ReplyDelete
  12. No to wielkie gratulacje. Lada dzień i na okładkę trafisz :D

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger