22:36

STYLE: Say My Name, And Every Color Illuminates





Cebulka. To słowo zimą zna każdy z nas. Dla mnie ubieranie się "na cebulkę" to jedyna deska ratunku podczas śnieżycy, która panuje za oknem. Ale! Zimo, nie dam się i nadal będę robić zdjęcia na bloga na zewnątrz (pomimo tego, że choroba powoli dopada i mnie).

Koszula, którą mam na sobie to kolejna zdobycz z Ahaishopping, za jedyne $9.99. Swego czasu pokazywałam ją Wam na facebooku (klik) i wiedziałam, że muszę mieć. Nie jestem zakupoholiczką, (broń Boże) jednak są takie ubrania, które raz wpadną mi w oko i będę o nich marzyć aż do momentu gdy nie znajdą się w mojej szafie. Tak też było z powyższą koszulą jak i futrzaną kamizelką z Bubba, z którą się nie rozstaję. Jest to kolejna fajna (i bardzo ciepła) alternatywa dla czapki. ;)
Torbę natomiast kupiłam podczas mojego kilkudniowego pobytu w Londynie, za (o ile dobrze pamiętam!) 1,5 funta!


Pozdrawiam Was cieplutko, nie dajcie się pogodzie!


SHIRT: AhaiShopping (here)
TROUSERS: Zara
FUR VEST: Bubba Gamp
COAT: Primark
BAG: Primark
SHOES: H&M

45 comments:

  1. ŚWIETNY OUTFIT <3 UWIELBIAM TWÓJ BLOG!

    WWW.MARTINIVIEW.BLOGSPOT.COM <3

    RADOM <3

    ReplyDelete
  2. śliczna koszula! Ahh te usteczka!

    ReplyDelete
  3. Masz świetny styl! A w koszuli sie zakochałam <3 Dopiero założyłam bloga i miloby było gdybyś weszła i napisała co o nim sądzisz. Opinia takiej blogerki jak Ty jest dla mnie bardzo cenna :) Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych, Klaudia :)

    ReplyDelete
  4. no właśnie za mną chodzi ta koszula, dzisiaj widzę ją drugi raz, to chyba znak! <3

    ReplyDelete
  5. super torba, uwielbiam motyw angielskich autobusów!

    ReplyDelete
  6. Swietny zestaw :) szczegolnie koszula!

    ReplyDelete
  7. Ty też się nie daj! Super zestaw, cebulka rządzi. Bardzo fajna kamizelka, może być pod kurtkę a jak będzie odrobinę cieplej to na skórzaną kurtkę. I widzę też ten przepiękny zegarek <3

    ReplyDelete
  8. Koszula jest świetna! bardzo udana stylizacja :):)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  9. Torba i bransoletki urzekły mnie najbardziej, aczkolwiek całość wygląda świetnie! :)

    ReplyDelete
  10. Zabawne! Wczoraj zastanawiałam się gdzie dostanę taką koszulę, a dzisiaj widzę ją u Ciebie, wyglądasz mega!

    ReplyDelete
  11. Genialna stylizacja, a same zdjęcia już bardzo przykuwają uwagę :)
    Obserwuję :*

    ReplyDelete
  12. Koszula i torba rewelacyjne. :) Całośc prezentuje się świetnie. ;)

    ReplyDelete
  13. pięknie;) śliczna całośc;)

    ReplyDelete
  14. Jestem oczarowana Twoim futerkiem!
    Świetny nadruk na torbie! <3

    ReplyDelete
  15. bardzo fajne zestawienie a ta czapa jest genialna <3 ! pięknie dziękuję za miły komentarz u mnie :)

    pozdrawiam serdecznie !

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjecia;)
    Koszula jest genialna:0

    ReplyDelete
  17. Piosenkę uwielbiam, a Ty wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  18. A!!! Zakochałam się w torbie. Niby nic, niby tylko ekologiczna, ale JAKA!

    Zapraszam do siebie!
    A.

    ReplyDelete
  19. Piękny zestaw ;) Z chęcią porwałabym Ci torbę, koszulę i tego milusiego futrzaka! :)

    ReplyDelete
  20. bardzo podoba mi się ta stylizacja :) skąd te bransoletki?
    obserwujemy?
    www.marcheri.blogspot.com

    polub na fb: www.facebook.com/Marcheri55

    ReplyDelete
    Replies
    1. dwie zrobiłam sama a reszta Primark :)

      Delete
  21. świetnie wyglądasz, efektowne zdjęcia.:)

    ReplyDelete
  22. Great blog! Would you like to follow each other? Let me know..
    x

    veruzkas.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetny look ;) Podoba mi się tutaj !

    Obserwuję,

    takeabreakkk.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. wspaniałe zdjecia i boska koszula, pozdrawiam:*,OLA

    ReplyDelete
  25. zjawiskowo wyglądasz, świetna koszula:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Kamizelka i koszula skradly moje serce!!!

    ReplyDelete
  27. Super fotki i bardzo fajny zestaw!
    Futrzak wymiata!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  28. kamizelka + biżuteria + torba świetnie połączone ♥ idealne warstwy! ♥

    ReplyDelete
  29. Kiedy zamawiałaś koszulę? :) Moja jeszcze nie doszła.
    Cudowna stylizacja!

    ReplyDelete
  30. piękna koszula :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  31. Teraz coś napiszę, może i odbierzesz to jako spam, ale wali mnie to. Wyznaczyłam sobie, pewien cel, jednak mogę osiągnąć go tylko z Tobą! Może i jestem głupią dziewczynką pragnącą zmienić świat, co i tak nigdy do końca nie wyjdzie, jednak przecież mogę Ci ten świat pokazać... więcej dowiesz się u mnie, jeśli Ci się spodoba i nie uznasz mnie tylko za świruskę, zaobserwuj a na pewno nie pożałujesz... już wkrótce Ci to udowodnię!
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. świetny look!

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    ReplyDelete
  33. Very cool shirt!
    Rocío
    fashioningmylifeindc.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Piękna kamizelka :) i całość super dobrana :)


    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Jesteś wspaniała ! Zestaw naprawdę świetny :) Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  36. piękna torba i kamizelka! ♥ pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger