15:50

PHOTO MIX: Summary Of The 2012!


Witam Was ciepło w Nowym Roku!




Przyszedł czas na podsumowanie 2012 roku. Dla mnie był to z pewnością pracowity rok. Rok pełen dobrych jak i złych momentów, chwil radości i smutku jednak patrząc z perspektywy czasu 2012 był dla mnie dobry. Oczywiście zdarzyło się kilka porażek i nadal istnieją nierozwiązane sprawy prywatne, które bardzo chciałam zakończyć w zeszłym roku ale mam nadzieję, że teraz mi się to uda i wszystko pójdzie po mojej myśli. 

2012 był przełomowy dla bloga. Pojawiło się kilka artykułów (tutaj) w internecie, gdzie można było przeczytać o THE PICKPOCKET. Dla mnie jest to duże wyróżnienie, bo widać, że ktoś docenia to co robię i bardzo motywuje do dalszego działania! 
Chciałabym też podziękować sklepowi Bubba Gamp za wspaniałą współpracę! Mija kolejny rok w którym świetnie się dogadujemy i nadal jesteśmy razem :) Mogę Wam zdradzić, że w ciągu kilku(nastu) tygodni zrealizujemy z Bubba super projekt! Nie mogę się już doczekać.

Jakie postanowienia noworoczne? Pracować, pracować, nie poddawać się, realizować swoje marzenia i postanowione cele. Mam nadzieję, że wszystko się uda.

Wyżej widzicie "zlepek" wszystkich moich stylizacji z 2012 roku. 67 różnych strojów, 67 różnych dni, 67 twarzy. Która stylizacja była według Was najlepsza?



A Wam moi Drodzy życzę samych sukcesów, nie bójcie się realizować marzeń i nie przejmujcie się porażką! Chciałabym również podziękować za obecność, za to, że już kolejny rok ze mną jesteście, za wszystkie komentarze, słowa wsparcia jak i krytyki! Bez Was by mnie tutaj nie było, to Wy jesteście najważniejsi, dziękuję! :*
Całuję w Nowym Roku! :*

11 comments:

  1. mi chyba najbardziej podoba się ostatnia stylizacja, wyglądasz naprawdę przepięknie :) (i jeszcze ta w białek sukience z baskinką, aww)
    trzymam kciuki za Twoje postanowienia a w ramach noworocznych życzeń napiszę dwa słowa: spełnienia marzeń :)
    pozdrawiam,
    kasia.

    ReplyDelete
  2. Ciesze sie, ze Twoj poprzedni rok byl udany mimo malutkich porazek. Mam nadzieje, ze kolejny bedzie jeszcze lepszy! ;) Szczesliwego roku 2013!

    ReplyDelete
  3. najbardziej przypadła mi ta stylizacja w tym jasnym futrzaku :)

    ReplyDelete
  4. Właśnie zależy czy mamy akurat urządzenie przy lustrze,wtedy fajnie się patrzy na koszulkę kolorową czy z jakimś śmiesznym nadrukiem :)

    ReplyDelete
  5. Trzymam kciuki za wszystkie Twoje postanowienia jak i moje. No cóż 2012 był u mnie podobny jak Twój, może nie tak sukcesywny, ale mam nadzieję to zmienić w bieżącym roku. Życzę Ci kolejnych lat z nami i radości z prowadzenia bloga !

    ReplyDelete
  6. Masz przepiękne stylizacje, nie mogę się doczekać projektu z Bubbagamp, zapowiada się ciekawie! :)

    ReplyDelete
  7. SPEŁNIENIA MARZEŃ W 2013 :***

    ReplyDelete
  8. Mnóstwo Twoich stylizacji z 2012 roku mi się podobało! Masz świetne wyczucie stylu ;)

    ReplyDelete
  9. dla mnie każda Twoja stylizacja jest inspirująca, dlatego tak lubię tu wpadać :-)

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia i świetne zestawy! <3
    Szczęśliwego 2013! :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger