23:07

TRENDS: Trendy Studniówkowe 2013



Dziś wieczorem pierwsze pary zatańczyły poloneza i tym samym pozostało im przysłowiowe sto dni do matury. Jednak zanim to nastąpiło każda młoda panna musiała wybrać sobie sukienkę idealną. Prawdą jest, że tej nocy wszyscy chcą wyglądać pięknie, błyszczeć w towarzystwie i pamiętać ten wieczór do końca życia, więc sprawa stroju nie jest tak banalnie prosta (jak by się mogło wydawać)

Dla tych, które jeszcze czeka studniówkowe szaleństwo (i nie wiedzą co na siebie włożyć) przygotowałam zestawienie najgorętszych imprezowych trendów. Jeszcze jest trochę czasu na wybór tej odpowiedniej kreacji. 


1. BASKINKA
Kolejny sezon, w którym baskinka jest na topie. Elegancka, skromna, pełna szyku i gracji. Będzie pasowała idealnie do każdego typu figury. Odpowiednia dla tych, które narzekają na wąskie biodra jak i dla tych, które chcą zamaskować niedoskonałości. Podkreśli atuty kobiecości. Zdecydowanie IN podczas studniówek! 




2. MAŁA CZARNA



Klasyka wśród sukienek studniówkowych. Bezpieczne rozwiązanie dla każdej dziewczyny. Nic nie wygląda piękniej na kobiecie niż mała czarna. Z pomocą dodatków możemy wyczarować z niej piękną suknię, 100% nas i naszego stylu. W końcu do czarnego pasuje wszystko


3. BAROK

Ten trend zdecydowanie króluje tego sezonu. Czerń i złoto, złoto i czerń, w barokowym stylu. Inspiracje możemy czerpać prosto z wybiegu Dolce&Gabbana. Blask, przepych, wzór. Hit wśród studniówkowych sukienek. 


 4. CEKINY


Zdecydowanie mój studniówkowy numer jeden. Nic nie wygląda lepiej niż blask cekinów mieniących się na parkiecie. Srebrne, złote, zielone, kolorowe - najważniejszy jest szał i błysk. Cekinowe sukienki idealnie sprawdzą się podczas takich balów, z pewnością każdy zwróci na nas uwagę. :) 


 5. KORONKA


Uważam, że koronkę można traktować na równym poziomie z małą czarną. Klasyka, elegancja. Nie znam dziewczyny, która źle wyglądałaby w koronce. Dopasowana koronkowa sukienka doskonale podkreśli nasza figurę. Polecam nie tylko w wersji czarnej, dla bardziej zwariowanych kolor, kolor!  



Mam nadzieję, że moje małe podsumowanie trendów w tym sezonie chociaż trochę pomogło Wam w znalezieniu tej jedynej kiecki. 
Wszystkim maturzystom (jak i partnerom!) życzę szampańskiej zabawy, dobrego humoru, dziewczynom połamania obcasów i niech ten bal maturalny będzie dla Was najlepszą imprezą w życiu!

Całuję

P.S. Szkoda, że ja swoją studniówkę mam już za sobą! ;(


 (Kolejność trendów całkowicie przypadkowa)

***
BLOG BUBBA GAMP I POST O TRENDACH

24 comments:

  1. Gdybym wybierała się na studniówkę w tym roku zdecydowałabym się na styl barokowy, strasznie mnie zauroczył! Jest idealny na tego typu imprezy :) Ale niestety poczekam sobie jeszcze dwa lata!

    ReplyDelete
  2. Barokowe trendy mi się niezwykle podobają!

    ReplyDelete
  3. jest tyle pięknych sukienek, że nie wiedziałabym, na którą się zdecydować.. :)

    ReplyDelete
  4. oj, ja też chciałabym móc jeszcze raz wylądować na studniówce. ;)
    tym razem ubrałabym się zupełnie inaczej.
    a trendy w tym roku są świetne, nic tylko czerpać z nich garściami.

    pozdrawiam serdecznie,
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    ReplyDelete
  5. Na pewno postawiłabym na klasykę, jednak też już dawno za mną:)

    ReplyDelete
  6. Mnie najbardziej podobają się koronkowe lub sukienki w barokowym stylu :)

    ReplyDelete
  7. Barokowy styl podobał mi się jeszcze zanim stał się modny, miałam na swojej studniówce właśnie taką sukienkę, a było to już 3 lata temu. Myślę, że taki lekki przepych nadaje się na studniówkę jak nic!
    Pozdrawiam, Donna

    ReplyDelete
  8. Jakbym teeraz miala studniowke, na pewno bym zaaszalała :D Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  9. Ja za kilka miesięcy mam bal gimnazjalny i nadal nie wiem jaką chcę sukienkę.. :)

    ReplyDelete
  10. Moim zdaniem na studniówce powinny jednak dominować skromne sukienki, bo to nadal jest impreza powiązana ze szkołą.

    ReplyDelete
  11. uwielbiam sukienki z baskinką, niestety nie leżą na mnie dobrze

    ReplyDelete
  12. ja mam na sprzedaż idealną sukienkę na studniówkę oto link: http://allegro.pl/sukienka-hm-koralowa-na-jedno-ramie-rozm-s-i2925747582.html

    ReplyDelete
  13. Trendy się jak najbardziej zgadzają :) Ja postawiłam na barok + cekiny, więc zapraszam jutro na studniówkowy post :)

    ReplyDelete
  14. barok i cekiny to chyba moje ulubione trendy! szkoda, że 100dniówka już za mną...

    ReplyDelete
  15. ło ja już mam to za sobą :D ale dodałaś dużo fajnych propozycji :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne propozycje! Ja od 3 dni studniówkę mam również za sobą... :) Wybrałam mimo wszystko długą suknię - możesz zobaczyć w najnowszym wpisie. :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Gdy ja byłam na etapie studniówkowym, hitem była satyna. Satyna wszędzie, na każdym i w każdej postaci. Na mnie oczywiście też. O, zgrozo! A teraz barok, koronki... Aż mi żal :P

    ReplyDelete
  18. I love baroque and lace details! Stunning!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.it

    ReplyDelete
  19. beautiful selection!!!
    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    ReplyDelete
  20. Świetny blog . :)
    Zaparzsam do mnie : http://modowyszpital.blogspot.com/ .
    Miło by było gdybyś zaobserwowała . Odwdzięcze się ! . :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger