11:10

STYLE: We're Self Imploding Under the Weight of Your Advice





Pogoda jest strasznie nieprzewidywalna tej "zimy". Pierwszego dnia 2013 roku było tak ciepło, że podczas mojego spaceru z siostrą mogłam pozwolić sobie na sweterek, skórzaną kurtkę i było mi ciepło.

Sweterek nazywany przez wszystkich 'Oh My Gosh' to świąteczny prezent od rodziców i obecnie jest to mój numer jeden, zaraz po bluzie Hollister! Po sylwestrowej zabawie każdy z nas potrzebuje luzu, wygodnego swetra, jeansów i butów, idealny noworoczny zestaw.


Nowy Rok to same dobre wieści, mam nadzieję, że będzie tak cały czas!


JACKET: H&M
SWEATER: Pull&Bear
JEANS: Pull&Bear
WATCH: Casio
SUNGLASSES: Oasap
BAG: DinoDirect
SHOES: my sister's

38 comments:

  1. Fajny luźny zestaw, sweterek miszcz! :)

    ReplyDelete
  2. Wahou, your pull is so cool!

    ReplyDelete
  3. Jak ja lubię taki luuzzz!!! Najwygodniejsze na świecie buty i świetny sweterek!

    ReplyDelete
  4. O rodzice naprawdę trafili z prezentem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama zabrała mnie na zakupowe szaleństwo! (sama sobie wybrałam, ale ona każe wszędzie mówić/pisać, że to ONI mi go kupili!)

      Delete
  5. Czemu Ty we wszystkim wyglądasz perfekcyjnie ?! Nawet w zwykłym zwyklaku. Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się ten zestaw. I sceneria ; ) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    ReplyDelete
  7. Na pierwszym zdjęciu przypominasz mi Victorię Beckham...
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. wyglądasz super! twój sweterek jest mega :DD
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. śliczna kurtka, u mnie niestety nie aż tak ciepło:<

    ReplyDelete
  10. Nowy Rok powitał nas wspaniałą pogodą :) A ten sweter jest genialny.

    ReplyDelete
  11. no sweterek boski :) zdjęcia super!

    ojjj tak zapach Zary jest wspaniały, nie potrafie się z nim rozstac :)

    ReplyDelete
  12. no, ja też odpoczywam od szpilek i cekinów w ulubionych spodniach i butach na płaskim obcasie :-)

    ReplyDelete
  13. mega! super sweter i ogólnie outfit :)

    ReplyDelete
  14. ale Twój sweter jest boski! ♥

    ReplyDelete
  15. jestes GENIALNA. obserwuje i juz kocham <3

    ReplyDelete
  16. Cudownie wyglądasz! Ramoneska jest genialna, podoba mi się jej połaczenie z uroczym sweterkiem :)

    ReplyDelete
  17. cudny jest sweter :)
    bardzo fajne zdjęcia!

    zapraszam.

    ReplyDelete
  18. Zanim przeczytałam notkę, już jak tylko przeczytałam napis na swetrze, od razu do głowy mi przyszło 'Oh my Gosh'. :)

    ReplyDelete
  19. rewelacyjny masz sweter!
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  20. sweter rewelacja, a Ty wglądasz w nim uroczo! obserwuję http://fashion-shopping-inspiration.blogspot.de

    ReplyDelete
  21. rewelacyjny ten sweter, a ty świetnie go skomponowałaś z resztą stroju

    ReplyDelete
  22. baardzo fajny blog ;*
    zapraszam do mnie ;)) obserwujemy? ;d

    ReplyDelete
  23. Przepiękna bluza i świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  24. fantastyczne jest ten sweter!!

    xxo

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger