22:23

STYLE: Hello Stranger



Witajcie Kochani! 
Wybaczcie tak długą nieobecność! Wytłumaczenia (chyba) nie mam. Ale przez ten czas wydarzyło się wieeeleeee...

Jak wiecie brałam udział w X Radomskich Targach Ślubnych, które nieco pochłonęły mojego wolnego czasu. Próby, przymiarki, wizyty u fryzjera. Teraz mam przed sobą kilka fajnych projektów i ciągle mam nadzieję na więcej i więcej. Uwielbiam gdy coś się dzieje, daje mi to jeszcze większą motywację do działania!!



SHIRT: AhaiShopping
HAT: Parfois

16 comments:

  1. Marzyłam o tej koszuli choć bałam sie czasu oczekiwania :( ale kupilam identyczna, tyle ze w werski B&W w Croppie :) Wygladasz rewelacyjnie :) Obserwuje i zycze dobrej nocy, Klaudia :)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję udziału w targach! Wyglądałaś jak nie ty w tym makijażu :D

    ReplyDelete
  3. Też targów :P
    ślicznie wyglądasz ;))))))

    ReplyDelete
  4. fajna bluzka! :) a kapelusz to już w ogóle.. super :)

    ReplyDelete
  5. Gratuluje tego udziału w targach slubnych i całej reszcie ;)
    Świetna koszula!!

    ReplyDelete
  6. Bluzeczka z całuskami świetna :)) hehe :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    ReplyDelete
  7. W takim razie niech się dzieje jak najwięcej, skoro Tobie sprawia to wielką przyjemność.

    ReplyDelete
  8. świetna koszula i kapelusz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  9. Pierwsza sklejka świetna! ;)
    Też uwielbiam, gdy coś się dzieje, bo mam podobnie, jak Ty, czyli automatycznie zwiększa mi się motywacja, tylko szkoda, że u mnie tak rzadko coś się dzieje :P

    ReplyDelete
  10. Świetna koszula :*

    Zapraszam:
    caloric-lollipop.blogspot.com
    diamentowa-dama.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. bardzo fajne zdjecia pozdrawiam ;)))

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger