22:40

STYLE: Not really sure how to feel about it





Wybaczcie długą nieobecność. Tym razem spędziłam kilka dni w Łodzi, gdzie miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w sesji sukien ślubnych do katalogu Salonu Ślubnego Impressja, który znajduje się w Radomiu, Załazach i Łodzi. Wszystkie przyszłe Panny Młode zapraszam do odwiedzin - według mnie suknie są przepiękne! Sama już znalazłam moją wymarzoną. Oczywiście efekty sesji zdjęciowej postaram się pokazać na blogu. ;))) 

Na zdjęciach moja stylizacja z pierwszego dnia spędzonego w Łodzi. Zdjęcia robiłam na ul.Pomorskiej 21, w spaniałym pałacyku, gdzie mieściła się sesja ;) Z nowym płaszczem od SheInside się nie rozstaję. Od bardzo dawna o nim marzyłam i nie mogłam przepuścić okazji i go nie zamówić. Jest idealny i mimo tego, że wygląda na bardzo cienki to jest mi w nim ciepło. Koszulka od Lullaby Lov jest teraz jedną z tych ulubionych i sięgam po nią bardzo często. Kupiłam ją na shwrm.pl gdzie miałam do wykorzystania bon na 200zł :)) Była to nagroda za publikację w InStyle.


COAT: SheInside
BLOUSE: Lullaby Lov
TROUSERS: Bubba Gamp

36 comments:

  1. koszulka, płaszcz i kapelusz - aaaa, biorę wszystko <3 wyglądasz cudnie, Ilonka!

    ReplyDelete
  2. bardzo fajne zdjęcia, w klimatycznym miejscu :) spodnie świetne! :)

    ReplyDelete
  3. Jak ja uwielbiam ten płaszcz <3

    ReplyDelete
  4. piękne zdjęcia.;)
    Masz prześliczne oczy.;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo podoba mi się ta casualowa odsłona :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz genialnie:*
    Kapelusz pasuje do Ciebie bajecznie!

    ReplyDelete
  8. ooo piękny kapelusz! bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    obserwujemy?

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za odwiedziny!
    Pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  10. wyglądasz rewelacyjnie! spodnie masz boskie ♥
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  11. Fajny zestaw :) Spodnie mnie urzekły!

    ReplyDelete
  12. ślicznotka z Ciebie :) świetne zdjęcia no i masz płaszcz który mi się strasznie podoba :)


    tak jak pisałaś.. na scenie jest cudownie.. na początku zawsze cała się denerwuje ale jak już się wejdzie na scenę.. to to powoli mija :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. swietne zdjęcia:) bardzo ladnie!

    ReplyDelete
  14. Pałacyk fantastyczny!! Uwielbiam takie miejsca :)
    Piękne spodnie :)

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz cudownie! :)
    Ja na swój płaszczyk na razie czekam :)

    ReplyDelete
  16. WYGLĄDASZ FANTASTYCZNIE!!

    Obserwuję:)

    ReplyDelete
  17. dziękuję:) i pzodrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  18. fajniutka sesja :) ladnie Ci w kapeluszu.

    ReplyDelete
  19. idealny zestaw, piękne zdjęcia i piękna Ty! :)

    ReplyDelete
  20. każdy element ma w sobie coś fajnego, jednak dopiero w połączeniu w całość wydobywa się ich mega fajność! ;)

    ReplyDelete
  21. po prostu MUSISZ nam pokazać tę sesję! :-) jestem bardzo ciekawa sukni - lubię oglądać te białe śliczności <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojj będzie (mam nadzieję) co pokazywać :))
      Sukni miałam około 20! :)

      Delete
  22. Świetny set! Bardzo mi się podoba! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    ReplyDelete
  23. Outfitt świetny! Muszę Cie obserwować, ciekawie tu... :-)

    ReplyDelete
  24. Coś nie mogłam Cię poznać na pierwszych zdjęciach ;D Ogółem świetne zdjęcia i idealne połączenie, uroczo Ci w tym kapeluszu :)

    ReplyDelete
  25. Super spodnie! Ostatnio nabyłam podobne, niestety nie leżą na mnie tak dobrze jak na Tobie:)) pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  26. uwielbiam<3
    spodnie sa cudne ;;)

    ReplyDelete
  27. świetnie wyglądasz! Płaszczyk i legginsy są genialne;)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger