22:36

STYLE: I don't wanna be nowhere else





Dziś w roli głównej świetna tunika z Motel Rocks, którą możecie dostać na Bubba Gamp.pl. Wzór wspaniały, krój również. Osobiście, rzadko noszę tak krótkie spódnice czy sukienki, bo czuję się mało komfortowo, jednak w tej nie bałam się niczego - to wszystko zasługa dłuższego tyłu sukienki! :)) 
Dodatkowo na nadgarstkach mam nowe cuda od Libellule. Dziękuję za wspaniały prezent :))

Pozostawiam Was kochani ze zdjęciami i uciekam spać! Jutro wstaję o 5 ponieważ wybieram się na pokaz mody ślubnej Impressji, gdzie po raz kolejny będę modelką - pokaz w Galerii w Puławach, gorąco zapraszam! :))


DRESS: Motel Rocks from BUBBA GAMP
BRACELETS: Libellule

23 comments:

  1. oojojojo:* ślicznie!
    piękne bransoletki ;)))))

    ReplyDelete
  2. zakochałam się w tej tunice ;)

    ingido.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. 'w realu' koniecznie legginsy, albo jakieś szorty bo baaaaardzo krótka jest ta tunika :)
    gratuluję zakupu

    ReplyDelete
  4. mam podobną koszulkę, z "pogodowym" nadrukiem, wyszperaną kiedyś w lumpexie za parę złotych ;)

    ReplyDelete
  5. Tunika jest mega! Czaiłam się na coś podobnego w Reserved :)

    ReplyDelete
  6. ale ta sukienka jest piękna! Nosiłabym ją ♥

    ReplyDelete
  7. Niesamowicie przypominasz mi blogerke Kasie Gorol :)

    ReplyDelete
  8. Witamy. Super tunika i bransoletka. Obserwujemy i liczymy na to samo.
    jakdwiekroplewody.blogspot.pl

    ReplyDelete
  9. świetnie wyglądasz !
    sukienka genialna :)

    ReplyDelete
  10. też nie lubię miniówek, dłuższy tył - hmmm, pomysłowe!

    ReplyDelete
  11. rewelacyjna sukienka!
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  12. przecudowna tunika! pozdrawiam posiadaczkę tak fantastycznego bloga :D

    ReplyDelete
  13. Genialny przód, ogółem świetna! Zawsze można założyć czarne rajstopy i już lepsze samopoczucie ;)

    ReplyDelete
  14. you amazing!lovely!!


    -FASHION ILLUSTRATOR-

    -*-

    ReplyDelete
  15. Fantastyczna sukienka! Super wygladasz
    Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i do obserwowania sie
    Kisses
    Aga

    New posts
    Ethnic sweater trend!
    Studded shoes!
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  16. Tunika faktycznie bardzo zjawiskowa!;))
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  17. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba kochana ♥

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger