13:27

STYLE: I just won't play letting my life get away





Na ten (klik) sweter czekałam bardzo długo! Ten idealny, duży, wełniany, ciepły! :)) Jeden z najlepszych jakie posiadam w mojej szafie. Teraz gdy zrobiło się cieplej może nawet spełniać rolę płaszcza, oczywiście tylko wtedy gdy poruszam się samochodem :) Podoba mi się zarówno w wersji rozpiętej jak i tej zapiętej, a pasuje dosłownie do wszystkiego.

Powoli wprowadzam trochę kolorów do mojego świata. Nadal uwielbiam bordo, i ten kolor bardzo kojarzy mi się z jesienią, którą de facto możemy zobaczyć za oknami, ponieważ nie jest to zima - wiosna też nie bo za mało zieleni! :)) 


SWEATER: SheInside 
BAG: DinoDirect 
TROSUERS: Zara 
SHOES: Lacoste by Sizeer 
SPIKE BRACELET: Libellule


P.S. Co powiecie o nowym nagłówku bloga? :))

35 comments:

  1. Spodnie są świetne. Ale tutaj i tak najbardziej podoba mi sie biżuteria, mega brasnoletki <3

    ReplyDelete
  2. Sweter rzeczywiście godny uwagi. Jeśli jest taki ciepły i wygodny jak ładny, to naprawdę ideał :)

    ReplyDelete
  3. Perfekcyjna stylizacja, zdjecia są świetnej jakości a Ty jesteś piekna dziewczyna ! :) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na moim blogu, Klaudia :)

    ReplyDelete
  4. Nagłówek nie za bardzo mi się podoba, za to spodnie są naprawdę mega! :)

    ReplyDelete
  5. Świetny sweter! Chciałabym też taki:) Wyglądasz naprawdę zjawiskowo. :)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajnie wyglądasz ! dodatki cudne <3

    ReplyDelete
  7. Świetny zestaw,w szczególności sweter wpadł mi w oko ;)

    ReplyDelete
  8. zakochałam się w tym swetrze <3 Podoba mi się Twój styl, obserwuję :)

    ReplyDelete
  9. http://gentlewomanandgentleman.blogspot.com/ nowy blog, zapraszamy do oglądania i komentowania :)

    ReplyDelete
  10. genialny sweter! ♥ zachwyca mnie kolorystyka ;)

    ReplyDelete
  11. jak dla mnie cudo! sweter po prostu genialny, a i strasznie podoba mi się połączenie koloru bluzki/sweterka i spodni. +szal <3

    fajnie Ilonka wyglądasz, super ubrana, a nie przebrana ;)

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz świetnie. Nagłówek bardzo mi się podoba, ale nie wiem jaki był poprzedni :)

    ReplyDelete
  13. mam takie same spodnie :D Świetne są:D Płaszczyk też niczego sobie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również tak uważam :) Jedne z moich ulubionych, chociaż na mnie odrobinę za krótkie! :(

      Delete
  14. Bardzo podobają mi się spodnie:) Ty wyglądasz cudnie, bije z Ciebie taka naturalność;*
    ps. cudny nagłówek ;-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. I love the colour of this outfit (:

    ReplyDelete
  16. nowy nagłówek jest świetny :) + boska stylizacja i dodatki !
    obserwuję i czekam na kolejnego posta :)

    ReplyDelete
  17. Masz genialny nagłówek.
    Super post. Świetna stylizacja.
    Bardzo mi się podoba to co tworzysz na blogu.

    Może byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją?

    ReplyDelete
  18. cudowna stylizacja :D obserwuję :)

    ReplyDelete
  19. Sweter jest rewelacyjny, faktycznie wygląda świetnie zarówno rozpięty jak i zapięty!:) Do tego piękne spodnie, ładnie łączą się z kolorem bluzki;)

    Ja zawsze lubiłam nagłówki dość minimalistyczne (Twój poprzedni bardzo mi się podobał!:), ale ostatnio również skłaniam się do jakiejś zmiany i zastosowania większego 'misz-maszu' już na samym wejściu, a taka zlepka zdjęć to świetny pomysł;)

    ReplyDelete
  20. ale z Ciebie slicznota <3 wypasik spodnie !

    ReplyDelete
  21. Świetny, casualowy zestaw! Idealny na obecną pogodę, która jak napisałaś - jest bardziej jesienna, niż wiosenna a zima już sobie poszła - mam nadzieję, że na dobre :D

    pozdrawiam,
    www.cocomints.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. rewelacja ;D

    zapraszam do mnie na konkurs wygraj ala'vansy ;]

    ReplyDelete
  23. są kolory, więc dla mnie na plus! i taki fajny ten zestaw - codzienny, niby-zwykły, taki 'Twój'. :-)

    ReplyDelete
  24. Bardzo podoba mi się Twoja biżuteria :)

    ReplyDelete
  25. Zapięty sweter wygląda fantastycznie, oryginalny ;)

    ReplyDelete
  26. Hey))

    love your blog)your style is amazing))
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    ReplyDelete
  27. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się ten sweter :)

    ReplyDelete
  28. Wyglądasz genialnie :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ahh ta biżuteria, piękna biżuteria ;)

    ReplyDelete
  30. cudowne ostatnie zdjęcie! świetnie wygląda ta biżuteria :) do tego świetny szal. pozdrawiam!

    ReplyDelete
  31. genialny ten sweter ! do tego bransoletki :) bardzo fajne połączenie

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger