22:31

STYLE: Starry Eyed



zdjęcia: Marcela <3


Dziś przedstawiam Wam mój strój z pokazu Charlotte Rouge. Wybrałam ulubione spodnie, wygodne buty, t-shirt Sinsay i nową ale już ulubioną kurteczkę Sheinside. W rzeczywistości jest to cienka kurtka, którą zamierzam nosić wiosną (gdy tylko się pojawi!!) jako okrycie wierzchnie lecz w tym momencie jest to absolutnie niemożliwe i kurtka jest sweterkiem/marynarką. Połączenie bieli z błękitem jest ostatnio moim ulubionym! ;))


JACKET: Sheinside 
T-SHIRT: Sinsay

31 comments:

  1. Wow! Świetna kurteczka, cudowna stylizacja, piękna Ty! :)

    ReplyDelete
  2. Świetna kurtka :)
    lubię takie zastawienia!

    ReplyDelete
  3. kurtka rewelacyjna - bardzo podoba mi się całość :)

    ReplyDelete
  4. Fajna kurteczka !


    http://www.alliness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jaka Ty jesteś wysoka, łał! ;D
    A kurtkę masz prześwietną :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak się może wydawać przez buty na obcasie! mam tylko 172 cm :(

      Delete
  6. Piękna! :*
    I moja cudowna wizja szczegółów kurtki (mówiłaś, że nie chcesz a teraz na pierwszym zdjęciu!- taka jesteś cwana) hahah!

    ReplyDelete
  7. Śliczna kurteczka! :)
    Bardzo mi się podoba fason i kolor! :)

    ReplyDelete
  8. jejku, jak ja Cię uwielbiam! :) Jesteś piękna i do tego masz niesamowite wyczucie stylu, bo ciągle prześwietnie wyglądasz! Zazdroszczę!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. przepięknie dziękuję < rumieni się >

      Delete
  9. swietny t-shirt! kurteczka tez mi sie podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  10. Świetny zestaw, kurteczka Super!!!

    ReplyDelete
  11. piękna jesteś ! :) + boska kurteczka ♥

    ReplyDelete
  12. Jeej ♥
    Dziękuję za uroczy komentarz na moim blogu:))
    Może mogłybyśmy zacząć się obserwować:D

    Masz naprawdę genialnego bloga + świetna kurtka:))

    ReplyDelete
  13. Bardzo przyjemna i delikatna stylizacja :-)

    ReplyDelete
  14. uśmiech na ostatnim zdjęciu masz bezbłędny! :-)

    ReplyDelete
  15. ta kurteczka jest cudowna! ♥

    ReplyDelete
  16. Marzy mi się taka właśnie kurteczka :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga ;)

    Zapraszam na nowy post!

    kiss.

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładna kurtka, cieszę się, że wróciły do łaska, bo kocham pikowania :)

    ReplyDelete
  19. Cudowna kurtka ;) Świetnie wyglądasz!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger