21:54

STYLE: Everytime you go





Kiedyś pisałam, że oszalałam na punkcie czerwieni! Kolejna sukienka w tym kolorze zagościła w mojej szafie. Bardzo lubię jej krój, prostotę i elegancję.  To jedna z tych rzeczy, z którymi mogę zrobić wiele. Dziś przedstawiam ją w wersji eleganckiej! Świetnie prezentuje się z super naszyjnikiem autorstwa mojej koleżanki - Roksanki.

Chyba wiosna przyszła. Słoneczko grzeje, muska twarz! Teraz przydałyby się wakacje i odpoczynek. Majówka już się zbliża, macie jakieś plany? 



DRESS: She Inside (here)
BAG: Oasap
NECKLACACE: Szafirkowo

20 comments:

  1. piękny ten naszyjnik, myślę, że Szafirkowo niedługo zrobi karierę :)

    ReplyDelete
  2. Naszyjnik jest faktycznie rewelacyjny:)

    ReplyDelete
  3. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3


    WIN 100 $ JEWELRY!

    www.OntoMyWardrobe.com

    ReplyDelete
  4. naszyjnik jest wspaniałym dopełnieniem tego zestawienia :)

    ReplyDelete
  5. świetny naszyjnik i okulary :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  6. Naszyjnik świetnie uzupełnia sukienkę :)

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjny naszyjnik! Oczywiście zdążyłam już odwiedić stronę koleżanki i poogladać wszystko :)

    ReplyDelete
  8. Jak energetycznie, kolorowo, pięknie!

    ReplyDelete
  9. kocham Cię w tym zestawieniu, przepięknie wyglądasz! ♥

    ReplyDelete
  10. Sukienka przepiękna:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nie lubię takich dużych naszyjników, ale u Ciebie wygląda super :)

    ReplyDelete
  12. pięknie wyglądasz:>:>świetny naszyjnik !! zapraszam do siebie http://claudine-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Muszę mieć ten naszyjnik!! Czy bez problemu można go zamówić? Na fanpage który podałaś w opisie- nie umiem go znaleźć...
    Fantastycznie wygląda to połączenie czerwieni i tego naszyjnika!!! Zakochałam się w tym looku- pozwolisz że sciągnę sobie jedno Twoje zdjęcie do mojego folderu "inspiracje" ?

    ReplyDelete
  14. Jestem pod wrażeniem. Czerwień piękna. I Ty w tej stylizacji wyglądasz pięknie.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger