00:15

STYLE: F*cking Idiots!



Kochani! 

Dziś będzie krótko, zwięźle i na temat! Nowa, świetna bluza z Bubba Gamp! :) Lubię t-shirty, koszulki czy właśnie bluzy z fajnymi nadrukami, które mogą nas nieco rozbawić i mają oczywiście całkiem fajny tekst. Bluza nadaje się teraz idealnie, na chłodne (jeszcze) wieczory i poranki. 

Zdjęcia powyżej to tylko namiastka tego co wam pokażę innym razem, bo mam pomysł na fajny look z tą bluzą, jednak na to musicie troszeczkę poczekać ponieważ, od jutra biorę urlop, wracam 2 maja, wypoczęta, szczęśliwa i zmotywowana do pracy! :))) 

Co się u mnie będzie działo? To wszystko możecie śledzić na facebook'u! :))



24 comments:

  1. Strasznie podoba mi się połączenie bieli z panterką :)

    ReplyDelete
  2. Zatem czekamy na ten look :D Świetna ta bluza, a drugie zdjęcie normalnie wymiata *.*

    ReplyDelete
  3. No fakt - bluza świetna :)

    ReplyDelete
  4. Tak apropo Bubba Gamp to mam bon upominkowy do tego właśnie sklepu o wartości 150zł. Gdyby któraś fanka blogu lub też sklepu chciała, to dogadamy sie co do ceny :) info: https://www.facebook.com/dresik/

    ReplyDelete
  5. Podoba mi się, oj podoba! Uwielbiam takie bluzy ;)

    ReplyDelete
  6. Panterka podoba mi się chyba w każdym wydaniu. Super spodnie!

    ReplyDelete
  7. Napis na bluzie idealnie pasuje do moich poglądów :P

    ReplyDelete
  8. Zestaw genialny! Bluza fajna, ale Twoje spodnie też bardzo mi się podobają :)) Tekst na bluzie niestety aktualny...

    Obserwuję i zapraszam do tego samego!
    http://www.fashion-drift.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Great blog,new follower :) Kiss,Paolo

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny zestaw! Bluza świetna <3

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Genialny zestaw ! Wszystko boskie *.*

    ReplyDelete
  12. to są ćwieki czy jakieś kryształki? tak czy inaczej ślicznie błyszczą w nocy :)

    ReplyDelete
  13. Genialny zestaw :) Wyglądasz prześlicznie :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger