18:02

STYLE: I don't want realism. I want magic!




"I don't want realism. I want magic" to motto serii koszulek zrobionych przez Charlotte Rouge razem z autorkami bloga porcelanowo.blogspot.com. Jest to część kolekcji Natalii "Black&White Charm&Fight", w której pokazie miałam ogromną przyjemność brać udział. Ten kto śledzi profil Charlotte na fb mógł obejrzeć film z całego wydarzenia ale każdego kto tego nie zrobił zapraszam tutaj :)).


Moja stylizcja równieź utrzymana w tych dwóch kolorach. Pasiaste spodnie to hit sezonu, połączenie bieli i czerni również. Koszulka sama w sobie jest magiczna i nie wymaga dodatków, robi cały look. A wycięte plecy nadają jej rock&roll'owego charakterku :) Niedługo na blogu inna stylizacja w ubraniu Charlotte Rouge, ja już nie mogę się doczekać.


BLOUSE: Charlotte Rouge
TROUSERS: SheInside
HAT: Parfois
SHOES: Primark
WATCH: Guess

Dziękuję Natalia za wspaniały prezent!:*


22 comments:

  1. Bardzo fajna koszulka! ;)

    ReplyDelete
  2. spodnie <3 czekam na więcej :)

    ReplyDelete
  3. A mi się bardzo podobają spodnie!

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjna stylizacja:) Bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz w tych spodniach naprawdę super, mam wrażenie że jesteś pierwszą osobą na której tak świetnie leżą!

    ReplyDelete
  6. nie chcę wyjść jakoś homo, ale pięknie wygląda twój cycek na pierwszym zdjęciu! hahahah :*

    ReplyDelete
  7. koszulka jest mega! pięknie wyglądasz w tym kapeluszu :)

    ReplyDelete
  8. całość perfekcyjnie skomponowana, cholernie mi się podoba! ♥

    ReplyDelete
  9. Przepięknie wyglądasz! Naprawdę... magicznie, zdjęcia mają niesamowity klimat :)

    pozdrawiam,
    COCO MINTS

    ReplyDelete
  10. bezbłędne jest to wycięcie na plecach!

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz,piękna jest ta bluzka <3

    ReplyDelete
  12. super wyglądasz :) Wszystko bardzo mi się podoba

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger