13:45

STYLE: some kind of madness





O tym żakiecie marzyłam od dawna. Kiedy przyszedł byłam bardzo szczęśliwa, kiedy go założyłam na siebie myślałam, że się popłaczę! Zamówiłam za duży rozmiar... Wygląda troszeczkę jak żakiet po starszej siostrze - rękawy i ramiona są za szerokie. Jednak nie poddaję się i żakiet od czasu do czasu pełni rolę kurtki :). Ja zamówię sobie kolejny w mniejszym rozmiarze (może w białym kolorze) a ten zadomowi się w szafie mojej młodszej siostry bo na nią pasuje idealnie :))

Żółty to dla mnie kolor na wiosnę i lato. Wygląda wtedy idealnie, fajnie współgra z opalenizną :))


Kochani, jak wiecie biorę udział w konkursie Miss Polonia Ziemi Radomskiej 2013, kostiumy kąpielowe, kreacje wieczorowe i suknie ślubne na galę finałową (pokazy) gwarantują organizatorzy, jednak jeśli chodzi o buty to każda będzie miała swoje - teraz moja prośba do Was: jakie wygodne, eleganckie i wysokie (szpilka maks 10cm) buty polecacie? Najlepiej czarne :)


JACKET: She Insider
SHORTS: Bershka



KONKURS CHARLOTTE ROUGE!!!

40 comments:

  1. Świetny kolor tego zakietu, wiosenny jak nie wiem co!!!

    ReplyDelete
  2. Faktycznie żakiet jest rewelacyjny:)

    ReplyDelete
  3. Żakiet rewelacja :) Piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  4. Piękny żakiet! Mam chyba podobny tylko biały ;) w swojej szafie i również bardzo sobie chwalę :)

    ReplyDelete
  5. Super jest ten post. Stylizacja bardzo fajna. Zolty zakiet wszystko rozswietla. Wygladasz naturalnie i swiezo. Bardzo mi sie podoba ;)

    ReplyDelete
  6. swietne zdjecia, wygladasz rewelacyjnie! zakiet jest mega :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  7. Marynarka jest naprawde swietna :) zestaw jest extra

    ReplyDelete
  8. wygladasz cudnie! powodzenia w konkursie , taka sliczna dziewczyna na pewno ma ogromne szanse ;)


    pozdrawiam
    FK;)

    ReplyDelete
  9. świetny kolor żakietu <3

    ReplyDelete
  10. swietna ta marynarka, jej kolor...
    zazdroszcze go :) oczywiscie życzę powodzenia w konkursie

    ReplyDelete
  11. piękna jesteś! :) i ten żakiet♥

    ReplyDelete
  12. ahh ten żakiet :)
    Pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  13. Piękny blazer, bardzo nam się podoba :)
    Ogólnie ładnie wyglądasz!
    XOXO

    ReplyDelete
  14. o, nigdy bym nie pomyślała, że coś żółtego mi się spodoba :P

    ReplyDelete
  15. jejku, jaka ty jesteś ładna!

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam te marynarki. NAszyjnik też jest super.

    ReplyDelete
  17. Śliczna marynarka!:) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  18. ale zakochałam się w żakiecie!
    www.pajpeczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. piękny żakiet, przepięknie Ci w żółci ♥

    ReplyDelete
  20. Ale jesteś piękna! No i masz genialny żakiet! :)

    ReplyDelete
  21. Pięknie wyglądasz! :) Szkoda, że za duży, bo pasuje do Ciebie. :)

    ReplyDelete
  22. Żakiet podoba się barrrrrdzo! <3
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    ReplyDelete
  23. Kolor żakietu pasuje do Ciebie idealnie. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  24. Piękny,piękny i jeszcze raz piękny. Zdjęcia mają klimat! :)

    ReplyDelete
  25. Piękny wiosenny kolor marynarki:)

    ReplyDelete
  26. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Agata z Domodi

    ReplyDelete
  27. ależ zajebista wiosenna stylówa ! :p

    Dodaję do obserwowanych!
    Zapraszam do mnie: www.my6dresses.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. super !:) genialny żakiecik :)

    ReplyDelete
  29. Jej, wcale się nie dziwię, że ten żakiet był obiektem westchnień.... bo jest przefantastyczny! ;)
    Wyglądasz pięknie ;)

    ReplyDelete
  30. uwielbiam żakiety! Twój jest naprawdę świetny:)
    dopiero zaczynam http://flleuur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Świetny blog! Zapraszam do nas :*** http://we-forever-young.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Cudowne kolory! Piękny ten żółty żakiet :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger