13:51

EVENTS: Finał Miss Polonia Ziemi Radomskiej 2013

Zdjęcie z koronacji. Fot. Łukasz Wójcik

1. Tuż przed wyjściem w sukniach ślubnych / 2.Bilety na galę / 3. Czekamy na próbę / 4. Wspólne zdjęcie z jednej z sesji zdjęciowych

1. Włosy się robią / 2. Ja :)) / 3. Włosy gotowe, czekam na suknię! / 4. W salonie, zaraz będą włosy! :)

1. W salonie Emmi Mariage mierzę moją suknię / 2. Czekam na moją kolej u fryzjera / 3. Zaraz wychodzimy! 11! :)) / 4. W salonie Emii Mariage

1. Razem z Milenką! :* / 2. Uśmiech Eliza! / 3. Super laski, od lewej Eliza, Patrycja, ja i Milena / 4. Buziaczki od Milenki

1. Korona i kwiaty w moim pokoju / 2. Mój, jak się okazało, szczęśliwy numerek! / 3. Jeszcze SZOK / 4. Jestem miss, woooow!


Nadal nie mogę w to uwierzyć ale zostałam Miss Polonia Ziemi Radomskiej 2013! Emocje już praktycznie opadły, pierwsze godziny po zdobyciu tytułu to był ogromny SZOK! 

Jestem bardzo szczęśliwa i chciałabym podziękować całej 11 wspaniałych kobietek! Jesteśmy wszystkie wielkie, pamiętajcie! Ogromne pokłony i podziękowania dla pani Moniki i Agnieszki, fotografa Łukasza, pań z salonu Afrodyta, ekipy Emmi Mariage i SU, właścicieli salonu Hebe a w szczególności dla najlepszego choreografa pana Mirka! <3
Dziękuję jeszcze raz wszystkim, także Wam za wsparcie, miłe słowa i każdą wiadomość, telefon! Jesteście wielcy!

A powyżej mała relacja z telefonu - instagrama, kilka zdjęć z przygotowań jak i backstage gali! :)


P.S. Kilka artykułów o całym wydarzeniu związanym z Miss - klik, klik i klik :))

33 comments:

  1. Wydajesz się być bardzo sympatyczna i uśmiechnięta!:) pewnie tym uśmiechem pokonałaś "inne dziewczyny", nie wspominając o urodzie którą masz:)

    ReplyDelete
  2. Gratulacje! I powodzenia dalej :) Czekam na Miss Polski!!!

    ReplyDelete
  3. cudowna wiadomosc, gratuluje ci:* najpiekniejsza bylas z tych dziewczyn, zasluzenie wygralas!

    ReplyDelete
  4. Faktycznie byłaś najładniejsza, najbardziej naturalna :)

    ReplyDelete
  5. Wyglądałaś magicznie!
    Gratuluję ;)

    ReplyDelete
  6. Najpiękniejsza! ♥
    Gratulacje, zasłużyłaś na wygraną (choć nie jest ona w sumie większym zaskoczeniem, bo wiadomo było, że dasz radę!) ;*

    ReplyDelete
  7. Gratulacje, piękna z Ciebie Miss! :)

    ReplyDelete
  8. GRATULACJE! CIESZE SIĘ TWOIM SZCZĘŚCIEM I LICZĘ NA DALSZE SUKCESY !

    ReplyDelete
  9. wow! to gratuluję! super (:

    ReplyDelete
  10. Wyglądałaś przepięknie! Gratuluję ;)

    ReplyDelete
  11. gratulacje! jesteś piękna, jak dla mnie najładniejsza z wszystkich kandydatek :)

    ReplyDelete
  12. brawo dla miss! :D jestem pod wrażeniem! pamiętam Twoje zdjęcia w różowej spódniczce i jeansowej kurteczce i kojarzę nastolatkę w skromnym zestawie, a tu proszę! loki, pełna charakteryzacja i oczywiście korona ;D super!

    ReplyDelete
  13. Aa gratuluję! Piękna jesteś, dobrze, bardzo dobrze wybrali. :) I ten Twój kolor oczu... :))

    A na początku jak zgubiłam iphona to się śmiałam z tego, ale następnego dnia rano to już byłam załamana ;/ wszystkie zdjęcia, notatki i wszystko inne poszłoooo. ;/

    ReplyDelete
  14. Witam , masz ochotę na zmianę odziezy w szafie, lub szaleństwo zakupowe ? Teraz jest to na wyciągnięcie rąk , wystarczy , że weźmiesz udział w konkusie , do wygrania bon o wartości 100$ !

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    zapraszam i pozdrawiam Joasia:*

    ReplyDelete
  15. Wow, super, gratuluję i bardzo się cieszę :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. gratuluję kochanie, widać, że świetnie się bawiłaś :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja właśnie odkładam kasę i chcę odnowić starego składaka :)
    Ale mnie zaszczyt spotkał,że MISS odwiedza mojego bloga!:) :*
    A co do stylizacji piękna jak zawsze no i w końcu nagrodzona!

    ReplyDelete
  18. No i może jakaś firma zainteresuje się,że miss marzy o fajnym rowerze !:)

    ReplyDelete
  19. Widzę, że kipicujemy konkurencyjnym konkursom ;) Ja z kolei trzymam z Miss Polski :) co nie zmienia faktu, ze zasłużyłaś na koronę! :)
    /f.

    www.furiosus.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. nie poznałam Cię!!! Ale lala!!!!:: no no no!!!::D

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger