21:40

STYLE: I believe I can fly




Zanim ukaże się post z mojej wycieczki chciałabym zaprezentować Wam moją nową białą sukienkę. Długo szukałam tej odpowiedniej i znalazłam ją na sheinside. Szukałam modelu, który będzie dosyć dopasowany i będzie podkreślał moje kształty i atuty. 

Uzupełnieniem całości jest "spinka" mucha, którą zrobił mój znajomy - Bartosz, polecam Wam zajrzeć na jego facebook'a i sprawdzić jakie fajne muszki robi :) Nie tylko dla Panów!


DRESS: SheInside 
SHOES: Pull&Bear 

26 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz mega kobieco!:)

    ReplyDelete
  2. mmm cudna stylizacja <3 rewelacyjnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  3. Piękna sukienka i kobaltowe dodatki! :) Kokardka jest urocza!

    ReplyDelete
  4. Cudowne kolory! Uwielbiam taki minimalizm, wszystko tu się doskonale uzupełnia :)) Pięknie!

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. piękna sukienka, buty świetnie pasują :)

    ReplyDelete
  6. Alez ja lubię to polaczenie kolor!!!! Fantastycznie Ci w małej białej :)

    ReplyDelete
  7. wyglądasz niesamowicie uroczo z tą kokardką

    ReplyDelete
  8. It's really a great and useful piece of information. I'm satisfied that you shared this helpful info with us.

    Please keep us informed like this. Thank you for sharing.


    Here is my weblog :: travel

    ReplyDelete
  9. bosko wyglądasz w tej sukience :)

    ReplyDelete
  10. idealnie wplecione niebieksie akcenty! Śliczna sukienka ♥

    ReplyDelete
  11. Trochę jak lekarski kitel. Pozdro :)

    ReplyDelete
  12. Sukienka jest niesamowita :)

    Zapraszam na nowy post ;)

    ReplyDelete
  13. Twoje buty sa cudowne ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    ReplyDelete
  14. I really like this mini dress
    Love the shoes too
    kisses
    www.welovefur.com

    ReplyDelete
  15. jesteś taka urocza z kokardką we włosach *.*

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyglądasz !:))

    ReplyDelete
  17. Whites City laser treatment rosacea

    my webpage - laser treatment rosacea Marbleton

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger