00:05

TRAVELS: Ilonamelia goes to DUBAI!



Kochani! Wróciłam! Cała, zdrowa, naładowana pozytywną energią! Był to bardzo intensywny tydzień - emocjonujący i bogaty w nowe doświadczenia. Ten kto śledzi mnie na facebook'u czy instagram'ie wie, że ostatnie dni spędziłam w Dubaju. 
W następnym poście postaram się opublikować masę zdjęć z wyjazdu ale też napisać trochę o mieście, podzielić się z Wami wrażeniami. 
Teraz mam prośbę do Was: Czy jest coś co chcielibyście wiedzieć? Coś konkretnego? Jeśli tak to zapraszam do zadawania pytań w komentarzach - postaram się na nie odpowiedzieć w następnym poście. 

Całuję zmęczona! :*

12 comments:

  1. wow, zazdroszczę wyjazdu!

    ReplyDelete
  2. Wrzucaj zdjecia!!! Juz nie moge sie doczekać fotorelacji!!!!

    ReplyDelete
  3. Witaj! ;* ach, zazdroszczę ;d
    i czekam na zdjęcia ;d

    ReplyDelete
  4. Robiłam kilka prac o hotelu Burj Al Arab, czy on faktycznie jest taki spektakularny?:)
    Zazdroszczę wakacji w maju! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hotel jest niesamowity, wygląda genialnie. Szkoda tylko, że nie mogłam wejść do środka;p

      Delete
  5. jejuu ale zazdroszczę !!
    nowy post u mnie :P

    ReplyDelete
  6. Wow, mega zazdroszczę! Czekam na więcej zdjęć i relacji w wyjazdu :)

    ReplyDelete
  7. dawaj fotorelację, chce zobaczyc!!:D musi byc super i same zdjecia naladują energią hehe:D

    ReplyDelete
  8. Czekam na fotorelację! :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ja chcę widzieć dlaczego mnie nie zabrałaś? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa boo.... jak kupowałam bilety to Cię jeszcze nie znałam!
      Wybacz! Następnym razeem :**

      Delete
  10. jaki koszt podrózy ?hotelu ,biletow?

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger