21:15

STYLE: Your Girl






Kilka dni temu miałam ogromną przyjemność wziąć udział w nagraniu słonecznej TV - zostałam zaproszona do kolejnego odcinka jako gość VIP - nagranie, sesja a na koniec zakupy :)) Dużo zabawy i mega pozytywnych emocji, gdy ukażą się efekty z pewnością dowiecie się pierwsi! Efekty buszowania po sklepach możecie zobaczyć już dziś - szorty, których szukałam od dawna i marynarka ombre :) Idealne na nadchodzące lato :))

Za całe nagranie dziękuję ekipie Słonecznej TV i Darii!! <3


New Yorker Jacker and Shorts / Ahaishopping Blouse / Pull&Bear Shoes / Guess Watch / Primark Bag and Bracelets

29 comments:

  1. piękna marynarka i sandałki :)

    ReplyDelete
  2. Super marynara! Kusisz na zakup podobnej! To jakaś nowa kolekcja?:)

    ReplyDelete
  3. cudowna kolorystyka :) mam taką samą torebkę tylko czarną, jak byłam to nie było nude :(

    ReplyDelete
  4. jeeejku, jak ja kocham takie t-shirty! <3
    i marynarka genialna ;)

    ReplyDelete
  5. ojej, ale Ty jesteś cudna!

    ReplyDelete
  6. Fajny zestaw :) I na uwagę zasługują również zdjecia!

    ReplyDelete
  7. wygladasz idealnie!!:) a zdjecia fenomenalne, jest klimacik :D

    ReplyDelete
  8. jakie masz chudziutkie nóżki aaaa <3

    ReplyDelete
  9. cudownie wyglądasz, piękne kolory w twojej stylizacji zawitały :)

    ReplyDelete
  10. Świetny zestaw! Idealnie dobrałaś buty, ożywiają całość :)

    ReplyDelete
  11. Zdecydowanie tak! wszystko genialnie :)

    ReplyDelete
  12. podoba mi się bardzo, idealny zestaw :)

    ReplyDelete
  13. Fantastycznie połączyłaś szorty z żakietem! Wyglądasz rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. zazdroszczę marynarki! Idealne połączenie jej z bluzką! ;)

    ReplyDelete
  15. nie wiem czy tylko ja tak mam, ale przypominasz mi trochę Mary Kate Olsen :)
    a co do zestawu- perełka :)

    ReplyDelete
  16. wow! naprawdę fajny set! super wygląda połączenie marynarki z tą bluzką :) zwróciłam też uwagę na ciekawe bransoletki :)

    ReplyDelete
  17. Bosko <3 Bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  18. alez niesamowicie wyglądasz. uwielbiam tą stylizacje.


    +masz fajnego bloga, co byś powiedziała na wzajemna obserwację ?

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. jaka piękna bluzka *.*

    malooryginalnie.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger