17:12

TRAVELS: Brussels 2013!



Zapraszam Was do zwiedzania Brukseli...



Mogłam się tam znaleźć dzięki wygranej w konkursie Miss Polonia Ziemi Radomskiej 2013. Była to jedna z nagród dla pierwszej trójki :). Pojechałyśmy tam dzięki uprzejmości posła do Europarlamentu Pana Adama Bielana.

Były to intensywne trzy dni, plan był napięty do ostatniej chwili. Zwiedziliśmy na prawdę dużo,zobaczyłam (myślę wszystko) co najważniejsze w mieście. Byłam pod Pałacem, Atomium czy w Parlamencie Europejskim.

Mam nadzieję, że te kilkanaście zdjęć chociaż trochę przybliży Wam klimat miasta.

6 comments:

  1. Ilona, świetne i klimatyczne zdjęcia! ;*

    ReplyDelete
  2. beautiful shots! i bet you had lots of fun there <3

    Letters To Juliet

    ReplyDelete
  3. oj, wywołujesz u mnie złe uczucia tymi zdjęciami! ZAZDROŚĆ :D! super, że wyjazd się udał :) zdjęcia zrobiłaś świetne, będą idealną pamiątką :)

    ReplyDelete
  4. jakie piękne zdjęcia ! *.*

    ReplyDelete
  5. Ale tam ładnie ;)
    Zazdroszczę!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Po obejrzeniu tych zdjec z chęcią pojechałabym do Brukseli :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger