13:44

STYLE: Good Morning Brussels!






Ten strój miałam na sobie podczas mojego pobytu w Brukseli. Bardzo podoba mi się krój jak i kolor sukienki ze sklepu MOE. To idealna kreacja na wieczór, imprezę rodzinną czy na romantyczne spotkanie z ukochanym. Ja ją miałam na sobie podczas porannego spaceru z moją koleżanką z pokoju, chciałyśmy zobaczyć jak Bruksela śpi. Lekko zaspane, wyruszyłyśmy na poranne odkrywanie miasta. :)

Sklep MOE posiada bardzo fajne modele sukienek i spódnic. Na mojej liście jest już ich kilka modeli i będę dążyć do tego aby je mieć w swojej szafie. Również wiele fajnych ubrań możecie znaleźć na stronie CUDMODA - która jest sklepem partnerskim MOE. :) Czas na zakupy dziewczyny! :))


O torebce nie trzeba nic mówić. Pasuje nawet do tak eleganckiej sukienki i nadaje jej nieco pazurka. I like it!


MOE dress / PRIMARK shoes / BUBBA GAMP bag

13 comments:

  1. Genialna sukienka!
    Nie miałam pojęcia, że taki sklep istnieje! :)
    Koniecznie tam zajrzę w wolnej chwili!
    pzdr

    ReplyDelete
  2. Ładna sukieneczka, dobrze wyglądasz w tym kolorze :)

    ReplyDelete
  3. śliczną masz ta sukienkę:) ma piękny kolor!

    ReplyDelete
  4. sukieneczka przepięknie na Tobie leży! ♥

    ReplyDelete
  5. całkiem fajnie ;]

    ReplyDelete
  6. Świetny outfit:)
    sukienka jest piękna:)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger