23:30

STYLE: I can tell you there's no place we couldn't go







Dzisiejszy "look" (mam nadzieję) w stylu Amerykańskim. Ulubione, wytarte jeansy i wygodne buty to podstawa. Luźna koszulka i koszula w kratę, znajdująca się w okolicach bioder, to coś co zdecydowanie kojarzy mi się ze Stanami. Aby dodać nieco nieładu i rock'n'roll'a postanowiłam założyć na głowę bandamę, która towarzyszy mi od dzieciństwa. Kolorystyka również utrzymana w klimacie flagi U.S. :)

Ten kto obserwuje mnie na facebook'u wie, że jutro wyruszam na kilkudniowe wakacje do Brukseli. Nie mogę się już doczekać, niestety jeszcze się nie spakowałam, ale za chwilę zamierzam to zrobić! Uciekam do obowiązków, wracam w czwartek!
Oczywiście w miarę możliwości będę relacjonować wyjazd tu i tu, więc zapraszam do obserwowania!! :))



LACOSTE shoes / PULL&BEAR jeans / AHAISHOPPING shirt / GUESS watch

20 comments:

  1. Nie poznałam Cię na tych zdjęciach, zupełnie inna twarz...A bluzka przypadkiem nie z New Yorkera?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta sama:) Sądzę, że może inny fotograf i dlatego :) Siostra inaczej mi robi zdjęcia (inne ujęcia, sposób i z nią jestem bardziej oswojona) + tutaj nietypowa stylizacja - bandama na twarzy i taka "puca: :)
      Tak - bluzka z New Yorkera - była już na blogu :)
      Pozdrawiam

      Delete
  2. Świetnie:) super tshirt <3

    ReplyDelete
  3. Rewelacyjny, klimatyczny zestaw. Wyszlo bardzo w amerykanskim stylu :) Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz i udanych wakacji. ;*

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajna stylizacja! ;)

    ReplyDelete
  6. świetne buty i jeansy. udanego wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  7. Pięknie Ci w czerwieni! Połączenie koszuli z bluzką świetne! ♥

    ReplyDelete
  8. ogolnie nie moj styl, ale fajna stylizacja ;p

    ReplyDelete
  9. Super look, modnie, stylowo i na luzie! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. wow, świetnie <3 jestem pod mega wrażeniem

    ReplyDelete
  11. a ja tak w ogóle poza tematem - co studiujesz?

    ReplyDelete
  12. w bandamce wyglądasz świetnie ;)

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz! :)) piękny zegarek ;>

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger