15:41

STYLE: I’d like to press re-play






Kombinezon. To rzecz, której szukałam i się zakochałam. Nie dość, że jest to strasznie wygodne ubranie to również bardzo stylowe. Świetnie nadaje się na  letnie wieczory jak i upały, które mam nadzieję wreszcie zostaną z nami na dłużej. :) Mój model ma wycięcie na plecach, które czyni go wyjątkowym.  

Chcę aby w mojej szafie pojawił się przynajmniej jeszcze jeden, tym razem w nieco sportowym, luźnym stylu. Kolejny do kolekcji to będzie biały bądź wzorzysty kombinezon. W Bubba mają jeszcze kilka fajnych modeli.



BUBBA GAMP playsuit / H&M sandals / APART bracelet

18 comments:

  1. świetny kombinezon! i te zdjęcia - magia ;)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładnie wyglądasz :) naszyjnik jest świetny :) a jeśli chodzi o zdjęcia to szczególnie mnie urzekło piąte (licząc łączone jako jedno):) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Wiem co czujesz pisząc o kombinezonie!! Ja swój również ubóstwiam!!

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia urzekają moje serducho :)
    Ty wyglądasz obłędnie! Cała stylizacja m e g a ;))))):*

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz przepięknie!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  6. W tych okularach przypominasz mi Olsenkę :)

    ReplyDelete
  7. chcę Twoje sandałki *.*
    przepiękna sukienka, piękna biżuteria, prześliczne zdjęcia! ;)

    ReplyDelete
  8. Pięknie! Zwłaszcza pierwsze zdjęcie :)

    ReplyDelete
  9. piekne zdjecia, zazdroszcze aparatu, ja o takim efekcie zdjec moge na razie pomarzyc :((

    ReplyDelete
  10. Nádherné fotky a tiež jem teraz Twister :)))

    ReplyDelete
  11. Zachwycona jestem tym kombinezonem, znalezienie odpowiedniego to naprawdę sztuka ;)

    ReplyDelete
  12. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Kombinezon również :)

    ReplyDelete
  13. omg..cudowny outfit, uwielbiam takie klastyczne polaczenia..ta zlota bransoleta strasznie mi sie podoba ;)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger