20:24

STYLE: I thought you said you’d never leave







Dziś prezentuję Wam set sprzed kilku tygodni, kiedy to za oknem świeciło piękne słońce, dni był dłuższe, weselsze i aż chciało się żyć (przyrównuję dzisiejszą pogodę do tego co mamy na zdjęciach!) 

Bardzo lubię koronkę, jest tak słodka i niewinna, że latem z tymi spodenkami się nie rozstawałam. Koszulka, która jest głównym elementem stylizacji, pochodzi z Bubba Gamp, i mimo swego prostego kroju potrafi nieco ją przełamać i nie jest już tak grzecznie. Te niebanalne szwy sprawiły, że po wejściu do sklepu od razu zwróciłam na nią uwagę. :)

BUBBA GAMP blouse / OASAP shorts / GUESS watch / BERSHKA heels

13 comments:

  1. O tak, uwielbiam koronkowe szorty, mam praktycznie identyczne z H&M:)

    ReplyDelete
  2. Ja wciąż żyję letnimi stylizacjami, takimi jak Twoja dzisiejsza :)

    ReplyDelete
  3. Sesja jest naprawde genialna. Jak z magazynu! :)

    ReplyDelete
  4. ale piękne zdjęcia!! I połączenie bluzki z szortami! Świetna torebka ;)

    ReplyDelete
  5. Czaiłam się na tę torbę i czaiłam, do dziś żałuję, że nie kupiłam :)

    ReplyDelete
  6. ładnie wyglądasz, podoba mi się klimat zdjęć <3

    ReplyDelete
  7. Okropny filtr, bez niego zdjęcia byłyby chyba znacznie ładniejsze.
    Ale zestaw świetny i Ty piękna (cudowne nogi!), dlatego wybaczam :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger