09:41

TRAVELS: Obzor Photo Diary



Witam Was po strasznie długiej przerwie! 

Powodem mojej bierności i lenistwa był spontaniczny wyjazd na wakacje do Bułgarii, do Obzoru. Wybrałam się tam ze znajomymi i spędziłam tam (intensywne!!) 8 dni. Wreszcie udało mi się odpocząć, chociaż muszę przyznać, że leżenie i nic-nie-robieni też jest męczące, dlatego po powrocie potrzebowałam kilku wolnych chwil, aby się zregenerować. 
Teraz (mam nadzieję!) wszystko będzie jak dawniej i znów wpadnę w wir zajęć, pracy i blogaska! 

Teraz wspominając wakacyjne chwile, i pozostając w klimacie podróży, słońca, plaży i morza (póki ładna pogoda za oknem!) zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z wyjazdu. Nie jest ich za wiele, ponieważ tak jak mówiłam, był to wyjazd typowo wypoczynkowy! :))

17 comments:

  1. świetne zdjęcia ) widać, że wakacje zdecydowanie udane :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ obserwujemy?

    ReplyDelete
  2. Ale super wyglądasz, zazdroszczę figury :)

    ReplyDelete
  3. szczerze zazdroszcze swietnego urlopu :) bardzo pozytywne zdjecia :D
    dziekuje za mily koemntarz! obserwujemy? zapraszam!

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    ReplyDelete
  5. Super pomysł na posta i jeszcze lepsze wykonanie!
    Genialnie prowadzisz bloga i robisz niesamowite zdjęcia.
    Z chęcią zostaję na dłużej i czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    ReplyDelete
  6. O mamy bardzo podobne kostiumy! :D

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia:) śliczna!

    ReplyDelete
  8. ojej, ale tam pięknie! ile bym dała, żeby się znaleźć teraz na plaży <3

    ReplyDelete
  9. zazdroszcze wakacji. świetne miejsce, hotel piekny, baseny, widoki. super. a teraz szara rzeczywistość...

    ReplyDelete
  10. So beautiful pictures Ilona, you had to enjoy your holiday and all of you girls are so pretty :)

    ReplyDelete
  11. zgadzam się - fantastyczne zdjęcia!

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger