13:35

STYLE: Whatever it is, it feels like it's laughing at me through the glass






Jak już pisałam uwielbiam sportowy styl bo można ubrać się wygodnie ale też modnie i stylowo. Moje serce szczególnie skradły numerki - cyfry, liczby. Jest to świetny, zarazem prosty trend, który śmiało możemy łączyć i mieszać z innymi. 

Moja sukienka, czy też tunika, jak kto woli, to wygodne rozwiązanie na każdą okazję. Świetnie sprawdzi się w pracy, na zajęciach, zakupach czy na imprezie ze znajomymi. Nie krępuje ruchów, nie jest za krótka czy zdaje egzamin na piątkę z plusem!


BUBBA GAMP dress

13 comments:

  1. to uciebie na chacie?

    ReplyDelete
  2. ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach :) podoba mi się <3

    ReplyDelete
  3. piękna :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Numerki już dawno mi się spodobały, ale nadal nie miałam z nimi do czynienia :)

    ReplyDelete
  5. ślicznie wyglądasz w tej sukience:)

    ReplyDelete
  6. Czy ja wiem czy w pracy... jak dla mnie nie bardzo. Ale zależy kto gdzie pracuje. zegarek.net.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger