16:26

TRAVELS: Zakochani w Rzymie...



R Z Y M

To piękne, bogate w historię miasto skradło moje serce. Muszę przyznać, że podróże to coś co uwielbiam, najbardziej na całym świecie. Poznawanie nowych miejsc, kultury, obyczajów to coś co rzeczywiście mnie kręci i daje ogromną satysfakcję.

Dlaczego akurat tam? Czemu tylko na weekend? Otóż jakiś czas temu powstał plan - zwiedzić każde Państwo w Europie/jego stolicę... Za sobą mam już Niemcy, Brukselę, Rumunię, Bułgarię czy Anglię. Teraz gdy za oknem nie jest ciekawo, Rzym, Włochy i to słońce okazuje się być najlepszym lekarstwem na panującą w Polsce jesień.

Moje 3 dni w Rzymie były bardzo intensywne. Naszym celem było zobaczyć jak najwięcej, zaliczyć te najważniejsze miejsca i muszę przyznać, że się nam udało. Zobaczyliśmy wszystko co było w planach, i nie spieszyliśmy się aż tak bardzo :) Koloseum, Forum Romanum, Fontanna Di Trevi, Panteon czy Schody Hiszpańskie. Spróbowałam włoskiej pizzy, makaronu czy lodów! Jeśli mam być szczera - pizza mnie zawiodła, spodziewałam się, że w Rzymie zjem najlepszą pizzę na świecie, jednak ta z Pizza Hut bije ją na głowę! ;( Za to lody były przepyszne i ogromne! Zamówiłam tylko dwie gałki a miałam wrażenie, że zjadłam już opakowanie pół litrowych lodów! ;) 

Będąc w Rzymie, grzechem jest nie wstąpić do Watykanu! I tym samym skreślić kolejne miejsce z listy. To małe Państwo odgrywa największą rolę w życiu kościoła katolickiego. Sama bazylika Św. Piotra jest imponująca, na zdjęciach czy w internecie wygląda całkowicie inaczej...

Podsumowując: Rzym od teraz będzie kojarzyć mi się z pysznymi lodami, wąskimi uliczkami (jak na antyczne miasto przystało), wspaniałym słońcem, ogromną ilością skuterów Vespa i oczywiście modą - pełno butików projektantów: od Chanel po LV, przez Pradę po Sonie Rykiel. 




ZALANDO who blouse / HOLLISTER beach blouse

19 comments:

  1. Przepiękne zdjęcia!! Byłam w Rzymie tylko raz i z chęcią wróciłbym tam :)

    ReplyDelete
  2. to samo mogę powiedzieć i ja :) świetne zdjęcia! zazdroszczę!

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia. Jeśli pozwolisz, ustawię jedno na tapetę u mnie na laptopie. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie mi bardzo miło! :)
      Pozdrawiam

      Delete
  4. wow niesamowite są te zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. ale zazdroszczę wyprawy! :)

    ReplyDelete
  6. Rzym ma swój piękny, niepowtarzalny klimat! ;)

    ReplyDelete
  7. aww this is such a beautiful city! love the streets and places, they look amazing in these photos!

    Check out my latest blogpost on minimalistic handbags!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. pierwsze megaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Wow - pięknie! Jak mi się marzy zwiedzenie Rzymu!<3 No i świetne koszulki!:)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale piękne są te zdjęcia! Ja też w tym roku odwiedziłam Rzym, piękne miasto.

    ReplyDelete
  11. Hello dear,
    nice blog and great post! If you want, we can follow each other. Let me know, follow me and I will follow you back! :)

    My blog is here http://lucieglam.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger