22:49

TRAVELS: Los Angeles Diary: Santa Monica



L O S    A N G E L E S  /  S A N T A    M O N I C A


Dziś zabieram Was do Santa Monica. To kolejna z kilkunastu plaż w Los Angeles. Szeroka, piaszczysta z przepięknym widokiem na ocean i góry! Przy plaży usytuowane jest molo, na którego końcu jest małe wesołe miasteczko, gdzie każdy z nas zazna odrobiny szaleństwa. W całych stanach plaże są bardzo czyste, nie znajdziecie tam żadnych śmieci, ponieważ co pewien odcinek stoją kosze a amerykanie bardzo dbają o czystość :).

A przez cały wyjazd towarzyszyła mi torba #tmfi z Bubba Gamp , znana wszystkim jako Too Many Fu*king Idiots! Bardzo pojemna, mieściła wszystkie skarby, mapy, ulotki, napoje i inne bardzo potrzebne rzeczy! Na wyjazdach również zdaje egzamin i jest odskocznią od dnia codziennego! :)


Muszę dodać, że przeglądając zdjęcia z wyjazdu (których jeszcze nie zdążyłam ogarnąć do końca!) jestem zachwycona niebem. Jest przepiękne, tak błękitne i intensywne, że żaden program graficzny nie potrafiłby "takiego stworzyć".


BUBBA GAMP bag / VICTORIA'S SECRET cap / HOLLISTER blouse


15 comments:

  1. Aaaa, zdjęcia robią fenomenalne wrażenie, jak tam ciepłoooo! ;) chcę słońce. Masz rację, widokiem na ocean i góry człowiek może się upajać!

    ReplyDelete
  2. O, akurat w przyszłym tygodniu jadę tam po raz drugi;) A uwierz, że te śmietniki obecne to jakiś ewenement, nigdy nie byłam w kraju, gdzie mniej dba się o pieszych w jakimkolwiek tego słowa znaczeniu..

    ReplyDelete
  3. aaaaa ja też chce tam być ! Mogłaś mnie zabrać ze sobą:)

    ReplyDelete
  4. Śliczna jesteś ;D
    Świetne zdjęcia , zazdroszczę ;)
    +Zapraszam do mnie ,nowy post ;)

    ReplyDelete
  5. piękne zdjęcia! Ach, zazdroszczę Ci! ;)

    ReplyDelete
  6. Jak gwiazda słonecznego patrolu;)Piękna fotorelacja, cudowne miejsce.Marzenie;)

    ReplyDelete
  7. o matko, aż mi się lata zachciało jak patrze na te zdjęcia <3
    wspaniałe
    PS pochodze z Radomia :)
    noemisoul.blogspot.com
    nn

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę wycieczki, klimat zdjęć mówi sam za siebie!

    ReplyDelete
  9. fantastyczny klimat;) kocham twoje nogi;)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdraiwam;*

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia ! :) Wyglądasz ślicznie :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Przepiękne miejsce i zdjęcia!

    A Ty masz cudowną figurę, jesteś modelką?

    ReplyDelete
  12. ile Cie kosztował taki wyjazd?

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger