16:38

STYLE: So please don’t let go my darling, You keep me locked up underground






Ho ho ho... :) Ostatnie tygodnie były dla mnie tak intensywne, że brakowało mi czasu na prowadzenie bloga. Zaniedbałam go strasznie, ale czas najwyższy to wszystko zmienić i wygospodarować chociaż "chwilkę" na to co się rzeczywiście lubi i tworzy to z pasji :) Kilka dni wolnego pozwoli mi odsapnąć, odpocząć i nabrać więcej sił do działania - zmotywować się. Końcówka roku to szczególny okres - podsumowań, wniosków a także okres kiedy stawiamy sobie nowe cele i postanowienia.

Co do dzisiejszego setu to sportowa "elegancja" :) Od dawna marzyłam o butach Nike do biegania, i mój ukochany mikołaj wysłuchał próśb i znalazły się wczoraj pod choinką. Kolejną rzeczą na liście były woskowane spodnie - czarne rurki, które sprawiają, ze nogi sięgają aż do nieba - wysmuklają je i wydłużają :) Do tego wszystkiego kolorowa czapka, która ożywia cały strój i dzięki niej nie jest nudno i ponuro! :) 




ZARA jacket / FRONT ROW SHOP cap and blouse / BUBBA GAMP bag and trousers / NIKE shoes (thank you C!:*)




RADOSNYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT KOCHANI!
SPĘDZONYCH W GRONE RODZINY I PRZYJACIÓŁ! :***

19 comments:

  1. cudowne buty <3

    ReplyDelete
  2. zachwycona jestem Twoimi butami! Całość jest świetna! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mówiąc mało skromnie, ja też je uwielbiam! są idealne! <3

      Delete
  3. Ładne zdjęcia. Nie przepadam za takimi butami, ale w tym zestawie wyglądają naprawdę fajnie!

    ReplyDelete
  4. Mamy te same czapeczki ♥
    Super wygląda w Twoim zestawieniu :)

    ReplyDelete
  5. Buty i czapka cudownie razem wyglądają! :)

    ReplyDelete
  6. Buty i czapka fajnie kontrastują z czarną resztą! Bomba!

    ReplyDelete
  7. Wybaczamy "braki" ;) świetnie wyglądasz kochana :) Buziaki, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  8. Tez sie zastanawiałam nad tą bluzą, fajna jest :)

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz elegancko ;D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam . ♥

    ReplyDelete
  10. świetny zestaw! :)
    schudłaś chyba?

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz świetnie!:D Przechodząc obok Ciebie na ulicy bez wątpienia spojrzałabym w Twoją stronę;D

    ReplyDelete
  12. Lubię takie mocne akcenty w zestawach!
    Świetnie.

    Życzę samych cudownych chwil w Nowym Roku i wielu inspiracji! :)

    ReplyDelete
  13. fantastyczny blog ;3

    http://wybuchowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. a mnie zachwycają spodnie,mogłabyś mi zdradzić ,za ile je kupiłaś ?:)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger