16:27

LIFE: 2013 is my LUCKY 13!



Witajcie! :) 

Dziś post, w którym podsumuję miniony 2013 rok. Był to dla mnie rok szczególny. Wiele się wydarzyło w moim życiu - sukcesy i porażki, jednak w takim podsumowaniu chciałabym się skupić jedynie na tych dobrych chwilach. Zobaczyć co fajnego przytrafiło mi się każdego miesiąca w 2013. :) O porażkach nie zapominam, uczę się na nich i to one kształtują mój charakter. :) Jednym słowem 2013 to była moja szczęśliwa 13! :) Pytanie jaki będzie nowy, 2014?


STYCZEŃ

Początek roku i dwa artykuły w prasie! Numer 1 to mini publikacja w InStyle a 2 to artykuł o Radomskich blogerkach w lokalnym magazynie.





LUTY

Luty to szczególny dla mnie miesiąc - ten w którym mam urodziny! W tym roku chcę 22 spędzić w świetnym towarzystwie na super imprezie! :)



MARZEC

W marcu spełniło się jedno z moich marzeń, wzięłam udział w pokazie polskiej projektantki Natalii - Charlotte Rouge! Niesamowite przeżycie (klik).



KWIECIEŃ

Kwiecień to wymarzony wyjazd do Dubaju! Morze, plaża, słońce! I wszystko naj - najwyższy budynek na świecie, największa galeria handlowa, i nie tylko... (klik)



MAJ

Maj! I finał regionalnego konkursu Miss Polonia Ziemi Radomskiej, w którym zdobyłam koronę! <3



CZERWIEC

W czerwcu jako Miss Polonia Ziemi Radomskiej wzięłam udział w otwarciu Kameralnego Lata a także w nagraniu do Słonecznej Tv! :))



LIPIEC

W lipcu udałam się na krótką wycieczkę do Brukseli, która była jedną z nagród w konkursie piękności :)



SIERPIEŃ

900 fanów na profilu na Facebook'u! :))



WRZESIEŃ

Zasłużone wakacje - tym razem z grupką znajomych w Bułgarii! :))



PAŹDZIERNIK

Kolejny szybki wyjazd - tym razem magiczny Rzym! :))



LISTOPAD

1.11 czyli wylot do Kalifornii, dzień na który czekałam prawie pół roku! Jedno z turystycznych marzeń się spełniło, kolejne w 2014! :) 
 


GRUDZIEŃ

Czas podsumowania i refleksji! Nowe cele, plany. Czas świąt spędziłam w gronie najbliższych! :)



Pozostaje mi tylko z uśmiechem powitać nowy, 2014 rok i czekać na te wszystkie wspaniałe momenty, które mają się wydarzyć! :))

9 comments:

  1. Normalnie pasmo sukcesów w 2013 roku! :) Zazdroszczę tylu podróży :3
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę podróży! Bardzo bym chciała odwiedzić Kalifornię. W Rzymie byłam i bardzo mi się podobało :)

    ReplyDelete
  3. ale zazdroszczę wyjazdów ! :)

    ReplyDelete
  4. wiele osiągnęłaś ! gratulacje :)

    ReplyDelete
  5. Widać, że miałaś baardzo szczęśliwy rok :D
    Zazdroszczę Ci tylu wyjazdów :))

    ReplyDelete
  6. Miałaś świetny rok, oby ten był jeszcze lepszy :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili <3

    ReplyDelete
  7. Pogratulować tak udaneeeeego roku! :) Pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  8. 2013 to Twój rok! :) Gratuluję raz jeszcze wygrania konkursu piękności, to była jak najbardziej zasłużona korona! :) A Dubaju mega zazdroszczę!

    ReplyDelete
  9. gratulacje jeszcze raz za każde osiągnięcie! Oby nowy rok był jeszcze lepszy! ;)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger