14:15

STYLE: I’m in misery where you can seem as old as your omens




 


Początek roku, styczeń. Za oknami powinna szaleć zima, mróz i śnieg. W tym roku pogoda płata nam figle i zimy nadal nie ma! Ja się jednak bardzo cieszę. Taką zimę to ja rozumiem! Na samą myśl o kozakach czy grubym swetrze robi mi się słabo. Wczorajsza podoga była idealna. Słońce lekko przygrzewało twarz i spokojnie mogłam zdjąć kurtkę aby zrobić zdjęcia. :)

Od dawna chodziła mi po głowie luźna, dresowa sukienka. Koniecznie z kieszeniami. Nie wiem czym spowodowana jest moja miłość do sportowego stylu, bowiem kilka lat wstecz ubrania sportowe były tymi znienawidzonymi. Teraz jest odwrotnie i gdy tylko mam okazję, tak jak we wczorajszy całkiem leniwy dzień, sięgam po takie ubrania.


PERSUNMALL dress / RINGS & TNGS bracelets and necklace

20 comments:

  1. Ja również posiadam tę sukienkę od PersunMall i musze przyznać ,że ją uwielbiam :)
    Wyglądasz genialnie i świetne zdjęcia!!!

    ReplyDelete
  2. Fajny zestaw! Śliczna sukienka. :)

    ReplyDelete
  3. Och! Świetna stylizacja, a zdjęcia jeszcze lepsze!

    ReplyDelete
  4. świetne! to, że masz pozaciągane lekko rajstopy nadaje klimatu

    ReplyDelete
  5. Ale super miejscówka do zdjęć!

    ReplyDelete
  6. piękne zdjęcia! I zestaw świetny! ;)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie się czyta twojego bloga, i śliczna jesteśś.. :)) Trafiłam na twojego bloga i na pewno nie wyjdę, bez zostawienia czegoś po sobie :d Może wzajemna obserwacja myślę, że to fajna sprawa, po prostu obserwuj, ja się na pewno odwdzięczę :D Jeszcze raz fajnie tu <33
    Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. gdzie chodzilas do szkoly sredniej?:d

    ReplyDelete
  9. straszne te pozaciągane rajsotpy ...

    ReplyDelete
  10. Jesteś prześliczna, zazdroszczę urody, naprawdę.

    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger