23:46

LIFE: ILONAMELIA turns 22!







4.02 to jeden z ważniejszych dni w moim życiu. Dokładnie 22 lata temu, chwilę po godzinie 16 przyszła na świat Ilona Marta. Pierwsza córka, oczko w głowie tatusia i mamusi. Wyczekiwany skarb.

Kolejne urodziny skłaniają mnie do refleksji... Będąc małym dzieckiem uważałam, że życie osoby "dorosłej" jest strasznie łatwe... Teraz, należąc już do tej grupy "dorosłych" muszę stwierdzić, że tak łatwo wcale nie jest. Nie mówię tutaj o studiach czy pracy, bo mam ogromne szczęście, że na uczelni uczę się tego co lubię a także mam fajną i ciekawą pracę, ale o tym, że decyzje, które podejmę w tym momencie mogą zaważyć na tym co będę robić do końca życia, a w sumie jestem jeszcze bardzo młodą osobą. Jakie decyzje podjąć? Jeśli teraz nie spełnię swoich marzeń to kto wie czy za 10 lat, kiedy będę miała męża i ślicznego synka, będę w stanie je spełnić... Myślę, że najwyższy czas wziąć los w swoje ręce i zacząć realizować marzenia! :)


Dlatego Kochani trzymajcie za mnie kciuki i oczywiście życzcie mi powodzenia w realizacji marzeń i do zobaczenia za rok, kiedy to  (mam nadzieję) pochwalę się tym, co udało mi się osiągnąć i zrealizować! :)



A Wam moi Drodzy dziękuję za wsparcie, obecność i ciepłe słowa! <3 To wszystko dzięki Wam, to Wasze święto :)))


P.S. Pozostawiam Was z moja ulubioną piosenką Sistars :))

11 comments:

  1. Ja za 8 miesięcy kończę swoje 22 lata;D Sto lat Ilona!;D Niech Ci się wiedzie jak najlepiej;D:):*

    ReplyDelete
  2. Jeszcze raz Ilonka, wszystkiego najlepszego :*

    ReplyDelete
  3. wszystkiego nalepszego! spelnienia marzen! moj chopak w sobote tez ma 22 urodziny :) a piosenke sistars rowniez lubie :)

    ReplyDelete
  4. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    just let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  5. a więc spóźnione wszystkiego dobrego! piękne włosy masz moja droga! :)

    ReplyDelete
  6. Happy birthday :))
    Kiss from Italia,
    Paolo

    ReplyDelete
  7. Aj, spóźnione wszystkiego najwspanialszego! :)
    + właśnie wróciłam do bloggowania po krótkiej przerwie, zapraszam :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger