14:16

STYLE: pink is the new black



Od dawna szukałam "wyjściowych" spodni dresowych. Ładnie skrojonych - najlepiej jak rurki, a i ze ściągaczem na dole. Przymierzyłam masę modeli w sieciówkach, butikach i nie wiadomo jeszcze gdzie, ale zawsze coś było nie tak. Będąc na wakacjach musiałam wstąpić do PINK by Victoria's Secret (obecnie moja ulubiona marka), bo przeglądając stronę internetową kilka modeli zwróciło moją uwagę. Szperając między regałami zauważyłam te cudeńka - PINK Hawaii :). Strasznie podoba mi się to, że mogę kupić "spersonalizowane" ubrania z czymś charakterystycznym z danego miejsca świata. Takie ubrania to super pamiątka. I tak właśnie Dubaju przywiozłam sobie (komercyjną) koszulkę Nike Dubai, z Los Angeles bluze Los Angeles Lakers, kupioną kilkanaście minut przed meczem LA Lakers a na Hawajach kupiłam spodnie dresowe Hawaii! :) Zawsze z sentymentem sięgam po te ubrania.

A dzisiejszy strój 100% sportowy. Idealny do pracy, gdzie spędzam średnio 6 godzin dziennie. Tam wygoda jest najważniejsza.

22 comments:

  1. Dużo różowego widzę, to jeden z moich ulubionych kolorów ostatnio :D

    ReplyDelete
  2. ps. może jesteś zainteresowana follow bloga & facebooka ?:)

    ReplyDelete
  3. ale masz boskie buty i torbę!! ♥

    ReplyDelete
  4. Ale świetna torba :) Mogłabym taką nosić :)

    ReplyDelete
  5. Buty i torba skradły moje serce :)

    A u mnie takie pustki, bo koniec collegu, więc skupiłam się bardziej na szkole niż na blogu. Do tego praca na prawie cały etat, dzienny college, więc ciężko było ogarnąć czas na dodawanie postów na bloga. Na szczęście przede mną ostatni tydzień, później tylko oddanie portfolio za 3 tyg i 2 egzaminy i koooniec :))))) :*

    ReplyDelete
  6. Te Najkacze są rewelacyjne. Gdzieś już je widziałam i nie mogę wyjść z zachwytu. NIESAMOWITE

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz! :)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. gdybyś wybrała baleriny zamiast adidasów, to ta sportowość wcale by nie była taka oczywista ;)
    mnie się podobasz w takim wydaniu, chociaż styl - kompletnie nie mój ;)

    ReplyDelete
  9. jak dla mnie stylizacja to strzał w 10 ;-) świetny, sportowy look!

    ReplyDelete
  10. masz niesamowite spodnie, bardzo podobają mi się sportowe spodnie zwężane ku dołowi. Plus, że można spokojnie wyjść w nich na miasto, bądź spacer a nie tylko na siłownie;)

    ReplyDelete
  11. fantastyczne zdjecia, takie dopracowane , maja moc. nie przepadam za sportowymi polaczeniami, zawsze wydawaja mi sie takie niechlujne, tutaj jest inaczej, jest perfekcyjnie w kazdym calu :) jak tak wygladaja zajecia sportowe, dla mnie rewelacyjna reklama by cwiczyc na wiosne nawet w mniej cieple dni ;)))

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger