12:52

STYLE: Lace shorts




ph. Aleksandra Szczęsna - dziękuję :*


Koronkowe szorty to mój absolutny hit! Przewiewne, delikatne i bardzo wakacyjne. Pojawiły się już kilka razy na blogu i muszę przyznać, że jest to mój ulubiony element garderoby w wakacje więc prezentuję je w kolejnej letniej "odsłonie". Najlepiej "nosi mi" się je z czernią, więc tym razem nic odkrywczego, ale przyrzekam, że następnym razem zaprezentuję coś innego.


Popularne, znane, lubiane i nie - sneakersy, inspirowane butami Isabel Marant opanowały cały modowy świat. Myślę, że każda dziewczyna prowadząca bloga chociaż raz o nich wspominała czy je pokazała. Chyba czas najwyższy na mnie. Z początku podchodziłam do nich sceptycznie - hmmmm ważne pytanie: czy to dla mnie? Do zakupu skłoniła mnie cena - 69,99zł? Biorę! Kiedy kupiłam swoją pierwszą parę... pokochałam je. Może zabrzmi to śmiesznie ale początkowo pasowały mi do każdej stylizacji, bo czarne, bo klasyczne, bo... nowe! :) Teraz noszę je z umiarem - pogoda za oknem mówi sama za siebie... :) Ah kocham te upały. Ale na wieczór nadają się idealnie, kiedy to chłodny wiaterek muska nasze ciało sprawdzają się świetnie.




OASAP shorts / RESERVED sneakers / RINGS&TINGS necklace / PRIMARK sunglasses



P.S. Półmetek wakacji - gdzie byliście bądź zamierzacie? :))

23 comments:

  1. świetny, miejski look!
    i te buty, które przełamują "romantyczność" spodenek - super!

    inna rzecz, że zdjęcia mi się podobają - są super!

    ReplyDelete
  2. Jest prosto, ale nikt nie powiedział, że to źle. Moim zdaniem, jest bardzo dobrze! Nie potrzebuję szaleństwa by przekonać się o Twoim dobrym guście :)
    Plany na najbliższy czas? Nasze polskie morze :D

    ReplyDelete
  3. Podobają mi się Twoje szorty. Z reszta masz takie nogi, że zawsze bedzies zwygladac perfekt, o :) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne szorty - wyglądem przypominają mini spódniczkę. W sam raz na lato.

    ReplyDelete
  5. ale cudowne szorty! Całość idealnie skomponowana ♥

    ReplyDelete
  6. świetne są te szorty ! idealnie ! <3

    ReplyDelete
  7. genialny look
    piękne szorty!
    wyglądasz cudnie!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    ReplyDelete
  8. Świetne szorciki ! Fajny , codzienny look :)

    buziak :*


    aurel-and-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. wyglądasz jak milion dolarów mała <3

    ReplyDelete
  10. Świetne zestawienie!
    Wspaniale wyglądasz :)
    Pozdrawiam, Ann :)
    www.porcelanna.pl

    ReplyDelete
  11. Oddaj mi trochę włosów :D

    ReplyDelete
  12. Rewelacyjne zdjęcia.


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Spodenek tylko pozazdrościć ;) Idealne na upalne dni, których ostatnio coraz mniej, które ja również uwielbiam :c

    ReplyDelete
  14. Fajny pomysl na bloga :) bede zagladac :)
    http://pieturam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajne spodenki :)

    http://coco-bebe.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger