17:13

STYLE: Sporty dress



Mam wrażenie, że lato nie chce od nas odejść bo piękna pogoda utrzymuje się od dłuższego czasu. Uwielbiam dni kiedy rano witają mnie promienie słońca! Aż chce się żyć i uśmiech sam pojawia się na twarzy! Ja się z tego powodu ogromnie cieszę i z przyjemnością zakładam letnie ubrania, starając się nie myśleć o nadchodzącej jesieni czy zimie. Swoją drogą, czy Wasze szafy są gotowe na podmuch wiatru i chłodniejsze dni? Moja ani trochę!

Tunika czy sukienka, którą dziś widzicie to jedna z moich ulubionych. Luźna, w sportowym stylu, nie krępująca ruchów - mój typ na lato.


NO NAME dress / RESERVED shoes /

19 comments:

  1. moja szafa jest zawsze bardziej gotowa na jesień/zimę niż na ciepłe dni ;P
    jakoś tak już mam, że lubię się zakrywać i otulać z natury, niż rozbierać ;P

    tunika jest śliczna - bardzo prosta i bardzo dziewczęca.
    ale dzięki tej prostocie - uniwersalna.
    bo niemal ze wszystkim można ją zestawić!

    tu wygląda świetnie z tymi butami!

    ReplyDelete
  2. sportowo ale niesamowicie seksownie!

    BLOGDROBE

    ReplyDelete
  3. moja szafa również nie jest przygotowana na zimne dni;o
    sukienka boska! dokładnie w moim stylu;)

    ReplyDelete
  4. W pewnym stopniu już jestem gotowa na chłodniejsze dni. Zawsze się coś tam znajdzie co mnie poratuje :).
    Jak najdłużej korzystaj i noś tę sukienkę, bo wyglądasz super!

    ReplyDelete
  5. świetna sukienka!

    http://niepotrzebneskreslic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Idealnie wyglądasz, potwierdzam moja poprzedniczke. Swietna stylizacja. ;) dobrze, że lato chce z nami zostac!

    ReplyDelete
  7. rewelacyjnie wyglądasz! Sukienka jest boska;-)

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawy blog :) Zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu:
    http://butikimogen.wix.com/imogen
    lub naszą strona na fb: https://www.facebook.com/butikimogen

    ReplyDelete
  9. Nice bag :) OASAP FALL GIVEAWAY! Click here to enter : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2014/09/oasap-fall-giveaway.html#more :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger