23:12

STYLE: blue, my love


Nie wiem jak u Was, ale u mnie Michael Kors zawsze budził dreszczyk emocji. W momencie gdy moje oczy po raz pierwszy ujrzały model Jet Set wiedziałam, że musi być mój (hmmm może inaczej, był na mojej liście must have - przyszłości). Oczywiście nie było tak, że muszę mieć tę torebkę jak najszybciej, już teraz, zaraz, dziś. :) Nie było tak, że odkładam na nią oszczędności do specjalnego słoika - jakoś niespecjalnie o niej myślałam. Zwyczajnie gdzieś siedziała w mojej głowie, czekała na okazję. Taką właśnie okazją był wyjazd do Nowego Jorku, a jak wiadomo w Ameryce wszystko jest tańsze niż w Polsce, i właśnie tam udało mi się trafić Jet Set bag w bardzo fajnej cenie. :) I tak, kiedyś upatrzona i wymarzona torebka stała się moją własnością, kolejne przyziemne marzenie się spełniło! :)

P.S. Ciekawe kiedy zakocham się w jakieś torebce Chanel :p


Michael Kors bag / Tommy Hilfiger polo / Bershka shoes / Zara jeans

14 comments:

  1. Bardzo ładna ta torebka :)

    ReplyDelete
  2. torebka jest cudowna <3 pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  3. W sumie ta torebka jest warta nawet 'polskiej ceny', piękna!

    ReplyDelete
  4. torba idealnie sprawdzi się latem, kojarzy mi się z nadmorskim klimatem :)

    ReplyDelete
  5. Świetnie, że nie tylko marzysz, ale próbujesz też swoje marzenia spełniać :)

    ReplyDelete
  6. dobrze jest spełniać marzenia:)
    cieszę się, że Twoje się spełniło - to zawsze poprawia samopoczucie i przydaje trochę radości ;)

    zestaw jest bardzo fajny - miejski, na luzie... i rzeczywiście: w odcieniach niebieskiego bardzo Ci ładnie :)

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja, sama mam taka samą torebkę, na którą bardzo długo zbierałam, ale się opłacało. Ale teraz jestem z niej megaa zadowolona. Widzę że Tobie też się sprawdza! <3

    ReplyDelete
  8. Świetne masz te sneakersy ;)

    ReplyDelete
  9. Nic dziwnego, że się zakochałaś w tej torbie :) wygląda ciekawie i zdecydowanie pasuje do tej stylizacji :) pozdrawiam, zapraszam :)

    ReplyDelete
  10. nie dziwie się, że ta torebka Cie zauroczyła - jest świetna :)
    super się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  11. Ja jestem zachwycona!! Wspaniały look!
    ➳ pozdrawiam
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  12. Jet Set - wspaniała :) Mam taką czarną i nie mogłam z nią się rozstać przez całą wiosnę!
    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. jesteś piękną i stylową kobietką :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger