22:57

STYLE: Choose the DRESS I







Wielkimi krokami nadchodzi sylwester (to już za dwa miesiące!), a po nim studniówki. Większość z nas ma problem z kreacją na te okazje (ja!), czeka na ostatnią chwilę, bo być może coś znajdzie na wyprzedaży, która zaczyna się zaraz po świętach. Czasem się udaje, a czasem trzeba grzebać w szafie i odświeżać stare sukienki.
Razem z Galerią Larin wpadłyśmy na pomysł (naszym zdaniem super), by zaprezentować Wam "imprezowe hity". Przez najbliższe kilka tygodni, w każdą niedzielę, będę publikować nasze "sukienkowe" propozycje. Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie coś dla siebie a także, że chociaż odrobinę pomożemy Wam w znalezieniu tej jedynej sukienki, na tak wyjątkową okazję jaką jest sylwester bądź studniówka. 

 Przed Wami moja ulubiona sukienka z najnowszej kolekcji Galerii Larin - myślę, że będzie to moja sylwestrowa wybranka! :) 


 SUKIENKA Galeria Larin/ BUTY CCC / TOREBKA Primark

20 comments:

  1. sama ją oglądałam! jest cudowna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się! :) Ja uwielbiam wszelkie spódnice/sukienki na kole i z falbankami! :)

      Delete
  2. Ta sukienka jest piękna!
    Kloszuje się po królewsku!

    ReplyDelete
  3. Piękna sukienka :)

    ReplyDelete
  4. Piękne włosy:) cieniowane?

    ReplyDelete
  5. Sukienka jest przepiękna! Urocze kolczyki :)

    ReplyDelete
  6. Ślicznie wyglądasz! Piękna sukienka. Pozdrawiam:)
    http://scarlecinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Taka śliczna!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo dobrze się prezentujesz. Świetne zdjecia, takie klimatyczne.

    ReplyDelete
  9. Wow! Co za cudowna sukienka! Wyglądasz w niej jak księżniczka :) Pięknie!
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger