22:14

LIFE: Hello 2017!


Witajcie w Nowym Roku!


Jestem tu ponownie po rocznej przerwie. Mam nadzieję, że za wiele mnie nie ominęło... :)

Dziś chciałabym porozmawiać z wami o planowaniu, o celach i marzeniach!
Przed nami nowy 2017 rok - czyli 365 dni realizacji marzeń i planów.
Co zrobić by wykorzystać ten czas na 100%?
Zaplanuj sobie ten rok, spraw by był taki jaki chcesz. Postaw sobie cele, wypisz postanowienia w kalendarzu, określ swoje marzenia i pragnienia...
Proponuję Wam zakup Your Daily Planner, który idealnie pomoże zorganizować sobie nadchodzący rok - to świetny sposób na to, by o wszystkim "pamiętać". Zapisuj, zapisuj i jeszcze raz zapisuj.

Jeśli boisz się, że "Twoje zapisanie" nic nie da to wejdź na mojego facebook'a i pod tym zdjęciem "zadeklaruj" co planujesz zrobić w 2017! Nic tak nie "wiąże" postanowienia, planu jak przyznanie się do niego przed publicznością... :)

Zatem do zobaczenia i szczęśliwego Nowego Roku!

10 comments:

  1. Właśnie miałam zakupić taki planer! Bardzo przydatna rzecz :)

    ReplyDelete
  2. Sukcesów w nowym roku :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja akurat kupiłam zwykły książkowy kalendarz :) Mam nadzieję że będę regularnie w nim zapisywać bieżące sprawy ;D
    Do siego roku ! :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    ReplyDelete
  4. ale słodki wpis :) kolorki przesłodkie :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger