14:24

STYLE: Love you, grey



Witajcie w ten wtorkowy, troszeczkę mroźny dzień. Dziś przychodzę do Was z potocznie  zwanym "zwyklaczkiem", który przedstawia 100% mnie i mojego stylu. Lubię połączenie kremu z szarością i czernią. To są (chyba) moje kolory. Uprzedzam wszystkie pytania - nie jest mi zimno, wszędzie poruszam się samochodem a trasy, które pokonuję nie są długie i nie "zdążę zmarznąć". :)


GUESS bag and scarf /  ZARA sweater / RESERVED pants / RENEE shoes / MIROSLAVA FORTINI vest / MOHITO jacket / SINSAY cap

21 comments:

  1. piekna stylizacja i super torebka :)
    pozdrawiam! tysiatestuje.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. Wow ! ślicznie wygladasz , super stylizacja !
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nie wiem czemu mówiłaś, że wyglądasz źle w czapkach, bo kompletnie się z Tobą nie zgadzam! :)
    fajny futrzak!

    ReplyDelete
  4. Świetna kamizelka i super torebka:) Bardzo ładnie:)

    ReplyDelete
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, wszystko się świetnie komponuje :)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  6. Zwyklaczek?
    To jest bardzo niepospolity zestaw, przynajmniej jeśli chodzi o zimowe outfity ;)

    Świetnie ograna kamizelka!
    Bardzo mi się podoba ta całość!

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie wyglądasz, ekstra torebka!

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się jej kolorystyka :) super jest to futerko

    ReplyDelete
  9. Spodnie po prostu są G E N I A L N E. Po prostu! Rewelacyjny look.

    ReplyDelete
  10. baardzo mi sie podoba to, ze Twój blog jest taki profesjonalny, wszystko jest dopiete na ostatni guzik, outfit jest cuudowny ! :)
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Beautiful style,beautiful color combination,beautiful pictures!!
    Regards.
    Walkindiscount.com

    ReplyDelete
  12. Całkiem fajna stylizacja... ;)

    ReplyDelete
  13. Ciekawa stylizacja :)
    Ładna torebka.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. No No Ilona nieźle

    ReplyDelete
  15. Wspaniały zestaw, wyglądasz idealnie <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz obłędnie! Masz wspaniałą torebkę i futrzaka :D
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger