23:55

TRAVELS: My Dubai...

Cześć :) Witam Was "z gorącego Dubaju"! :)
I chociaż od pewnego czasu jestem już w Polsce, to serduszko zostawiłam właśnie tam. Jest to jedno z moich ulubionych miejsc na ziemi, i zawsze wracam tam z ogromnym uśmiechem na twarzy i sentymentem.


Dostaję od Was bardzo dużo pytań odnośnie wyjazdu - jak polecieć, gdzie szukać lotów, ile kosztuje hotel, jak się tam poruszać itp. Niestety troszkę te pytania mi "uciekły", dlatego mam ogromną prośbę - zostawcie je pod tym potem, a ja za około dwa tygodnie zrobię z nimi Q&A w kolejnym "Dubajskim poście".
Nie wstydźcie się - zadawajcie pytania nawet anonimowo! To była już moja trzecia wyprawa do tego wspaniałego miasta, więc wydaje mi się, że trochę je już znam i będę mogła pomóc. :)


Dziś zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na pytania! :)

30 comments:

  1. Tylko pozazdrościć! Pozdrawiam cieplutko! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozazdrościć albo zaplanować swoją wyprawę :)

      Delete
  2. Ile teraz tam byłaś?

    ReplyDelete
  3. Przepiękne miejsce, marzy mi się wyjazd w to miejsce.
    1. Na ile dni wyjechałas?
    2.Ile wyniosła cię cała wycieczka?
    3.W jakim hotelu byłaś?

    ReplyDelete
  4. Jakie miejsca polecasz by zobaczyć w Dubaju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niedługo na blogu pojawi się post Q&A na temat Dubaju, zapraszam do śledzenia

      Delete
  5. Hej. Chciałem Ci zadać pytanie apropo Dubaju. Chodzi mi o krótką wycieczkę (około tygodnia). Mogłabyś podpowiedzieć jakimi liniami najlepiej lecieć i gdzie warto się zatrzymać? I ile taka przyjemność może wgl kosztować? Drogie tam jest życie ogólnie?
    Będę wdzięczny za podpowiedzi :)
    Z góry dziękuję

    ReplyDelete
  6. pozazdrościć <3 mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam polecieć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bierzemy kalendarz i planujemy wylot do Dubaju :)

      Delete
  7. Jak zwykle pięknie wyglądasz :-) super widoki !

    ReplyDelete
  8. kiedyś na pewno odwiedzę, chociaż bardziej jestem zwolenniczką natury i staroci, ale może to by była ciekawa odmiana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajj za to ja uwielbiam miasto, dlatego tak mnie ciągnie do tych wysokich budynków

      Delete
  9. Przepiękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  10. Wow ! ale piękne zdjecia <3
    https://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, staram się by wszystko było mega dopracowane :)

      Delete
  11. Jejku, ale tam jest pięknie :) Marzy mi się kiedyś odwiedzić to miejsce :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh.. jest prze-pięknie! Coś innego, świeżego, nowego <3

      Delete
  12. Replies
    1. Pieknie to mało powiedziane. To jest magiczne miejsce :)

      Delete
  13. Naprawdę zazdroszczę! Nigdy nie byłam w Dubaju ale bardzo bym chciała. Cudowne zdjęcia.

    Jakie są koszty pobytu w Dubaju?

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie polecam - miejsce warte zobaczenia! <3

      Delete
  14. Nic tylko pozazdrościć! ;-)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger